شناسهٔ خبر: 23620100 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت دهه فجر در گلپایگان

رئیس اداره ورزش و جوانان گلپایگان گفت: صعود سراسری کوهنوردی، المپیاد ورزش همگانی و جشنواره بسیج ورزشکاران از جمله برنامه هایی است که برای دهه مبارک فجر در نظر گرفته شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار عالمان ؛محمد رضا شمسی با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای مسابقات ورزشی در دهه فجر عنوان کرد: صعود سراسری کوهنوردی استان اصفهان به مناسبت دهه مبارک فجر در روزهای 12 و 13 بهمن ماه یکی از برنامه هایی است که برای این دهه در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گلپایگان گفت: المپیاد ورزش همگانی متشکل از رشته های طناب کشی، طناب زنی، فوتبال رو پایی، پنالتی و پرتاب سه ثانیه از دیگر برنامه هایی است که در این دهه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه با همکاری اداره ورزش و جوانان و بسیج، جشنواره بسیج ورزشکاران در دهه مبارک فجر برگزار می شود، تصریح کرد: رشته های ورزش باستانی، طناب کشی، فوتبال، کاراته، تکواندو و ویلچر رانی جانبازان و معلولان در این جشنواره حضور دارند.

شمسی اظهار کرد: رشته های ورزشی دیگر شهرستان همچون ژیمناستیک، کاراته و کشتی نیز در این دهه برنامه ها و مسابقاتی برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام/ 

نظر شما