شناسهٔ خبر: 23619416 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

سردار غیب پرور:

دلم برای مردم آمریکا می‌سوزد که گرفتار رییس جمهوری احمق شده اند

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به فتنه‌های اخیر و خواب پریشان دولت مستکبر امریکا گفت: دلم برای مردم امریکا می‌سوزد که گرفتار رییس جمهوری احمق شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ظهر امروز اجلاسیه شهدای روحانی شیعه و سنی استان سیستان و بلوچستان با حضور هزاران نفر از روحانیون، مولویان و طلاب این استان در حسینیه ثارالله زاهدان برگزار شد.
در این مراسم با شکوه آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و سردار غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین سخنرانی نمودند.
سردار غیب پرور با گرامی داشت یاد و خاطره بیش از 2 هزار شهید استان سیستان و بلوچستان گفت: حیات طیبه اسلام مرهون جان فشانی مردان و زنان بزرگی است که جان و عمر خود را برای اعتلای کلمه الله صرف کردند که در خط مقدم اینان، شهیدان سرافراز هستند.
وی شهیدان را ستارگانی پر فروغ و چراغ هدایت دانسته و اظهار داشت: شهدای روحانیت طلایه داران شهیدان هستند و همواره در طول اسلام علمای بزرگوار پیش قدم بوده اند.
رییس سازمان بسیج مستضعفین با گرامی داشت یاد و خاطره شهید ثانی، نواب صفوی و شیخ فضل الله نوری تاکید کرد: انقلاب اسلامی را نبایستی صرفاً در اضمحلال حکومت پهلوی عیار سنجی کرد و این نوع نگاه کوچک کردن این انقلاب عظیم و با شکوه می باشد چرا که انقلاب یک بار دیگر هوای اسلام را در پهنای عالم برافراشته است.
سردار غیب پرور در همین خصوص گفت: از غرب و شرق لیبرال ها و کمونیست ها همواره تبلیغ می کردند که دین نمی تواند جامعه را اداره کرده و حکومت کند دشمنان می گفتند دین امری شخصی است و در میان جامعه جایی ندارد 
وی ادامه داد: اما مشیت پروردگار این بود که امام بزرگوار ما که هیچگاه زندگی اش با آسایش نبوده و همواره در تهدید و رنج و مشقت و سختی توامان بوده است عَلم حکومت اسلام را برافرازد.
جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج با بیان این که امام راحل بیرق اسلام را به شایستگی بلند کرد افزود: اگر چه انقلاب با تمام فراز و نشیب هایش پیروز شد اما دشمنان از همان روز اول انواع توطئه ها و فتنه ها را طراحی و آغاز کردند .
وی با اشاره به 17 هزار روحانی رزمنده 7 هزار روحانی جانباز 4 هزار روحانی شهید و 30 روحانی شهید مدافع حرم تصریح کرد: اسلام به روحانیت زنده است و خط جان فشانی روحانیت کماکان ادامه داشته و مستمر است.
سردار غیب پرور افزود: دشمنان هم نقش بی بدیل روحانیت را فهمیده اند لذا تلاش می کنند تا میان روحانیت و مردم فاصله بیندازند که به فضل الهی موفق نخواهند شد.
رییس سازمان بسیج مستضعفین به هدایت های داهیانه ولایت اشاره نموده و خاطر نشان کرد: امروز به لطف الهی مقام معظم رهبری که اسلام شناسی عمیق است سکاندار روحانیت بوده و فخر اسلام می باشند.
وی به شعار پوچ صهیونیست ها که از نیل تا فرات را طرح می کردند گفت: با مجاهدت های سید حسن نصرالله و روحانیان مجاهد در جبهه مقاومت امروز رژیم غاصب اسرائیل به دنبال نگه داشتن دیواره های غصبی دور تا دور خودش می باشد.
سردار غیب پرور در بخش دیگری از سخنان خود اختلاف افکنی و نفوذ را دو طرح جدی نظام سلطه خوانده و گفت: باید مراقب اختلاف افکنی دشمنان باشیم چرا که اسرائیل اساس اسلام را نمی خواهد و برای او شیعه و سنی اهمیتی ندارند.
وی با بیان اینکه علمای اهل سنت نور چشم ما هستند عنوان نمود : هرگاه پای اسلام به میان بیاید شیعه و سنی همه پای دین و انقلاب هستند.

 رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: قطعا آمریکا زمانی راضی خواهد شد که نامی از اسلام و اثری از قرآن نبوده و بر گلدسته های ما سروش اذان گفته نشود.
وی رمز اصلی پیروزی را جلوگیری از اختلاف خوانده و در خصوص نفوذ بیان کرد: دومین تلاش دشمن فرستادن اهریمنانی است در لباس قدیس تا بتوانند در جای جای کشور نفوذ کنند.
وی با اشاره به فتنه های اخیر و خواب پریشان دولت مستکبر امریکا گفت: دلم برای مردم امریکا می سوزد که گرفتار رییس جمهوری احمق شده است.
جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج در پایان سخنرانی خود گفت : شهدا درس بصیرت را به ما آموختند تا در مقابل دشمن بهنگام و به اندازه عمل کنیم و مجلس شهیدان درس غیرت و ایستادگی را به ما می آموزد و یاد آور می شود
گفتنی است در این مراسم از تمبر یاد بود شهدای روحانی و 3 جلد کتاب در این خصوص رونمایی شد.

نظر شما