شناسهٔ خبر: 23619345 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ارائه تسهیلات در حوزه تولیدات خرد توسط بانک‌ها در استان البرز پیگیری شود

R41451/P41362/S6,50/CT11

مدیرکل تعاون استان البرز با بیان اینکه ۵۵ درصد اشتغال البرز در حوزه خدمات است، گفت: بانک‌ها باید بر ارائه تسهیلات در حوزه تولیدات خرد توجه کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، اسماعیل خلیلی در کارگروه تخصصی اشتغال استان البرز که عصر امروز در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، اظهار داشت: بیش از 29 هزار شغل در استان البرز تاکنون ثبت شده است.

مدیرکل تعاون استان البرز با بیان اینکه برای اولین بار شهرداران استان البرز عضو کارگروه اشتغال استان البرز شدند، افزود: نحوه آموزش ثبت سامانه رصد به شهرداری‌ها و بانک‌ها آموزش داده شد.

وی با اشاره به اینکه 55 درصد اشتغال البرز در حوزه خدمات است، گفت: بانک‌ها باید بر ارائه تسهیلات در حوزه تولیدات خرد توجه کنند که به دستگاه‌ها ثبت سامانه رصد آموزش داده شده است.

خلیلی با بیان اینکه تسهیلات تا سقف 60 درصد به اشتغال پایدار ارائه می‌شود، اضافه کرد: 23 میلیارد تومان سهم اعتبارات اشتغال فراگیر در استان البرز است.

وی ادامه داد: از 6 هزار میلیارد تومان سهم اعتبار اشتغال در کل کشور، 157 میلیارد تومان سهم استان البرز است که شهرستان ساوجبلاغ در اشتغال روستایی پیشرو است که گردشگری روستایی و بومی‌گردی در اشتغال روستایی اهمیت دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز با انتقاد از بانک ملت استان البرز، تاکید کرد: 13 میلیارد و 600 میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی در بانک ملت متوقف است که جوابگو نیز نیستند.

انتهای پیام/ز

نظر شما