شناسهٔ خبر: 23619289 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سپاه ۵۰ سالن ورزشی در استان زنجان احداث کرده است

R41375/P1486/S6,59/CT11

فرمانده سپاه استان زنجان به خدمات فرهنگی و اقتصادی سپاه اشاره کرد و گفت: احداث ۵۰ سالن ورزشی از خدمات سپاه استان زنجان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، سردار جهانبخش کرمی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه سپاه و بسیج یکی از یادگاران حضرت امام خمینی(ره) است، اظهار داشت: رسالت سپاه و بسیج پاسداری از انقلاب اسلامی ایران به ویژه در این شرایط حساس است.

وی سپاه و بسیج را عاملی برای بیمه کردن انقلاب دانست و عنوان کرد: سپاه و بسیج در طول چهار دهه اخیر سپاه و بسیج بسیار خوب درخشیده‌اند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه جبهه استکبار بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران بحران‌های مختلفی را در اقصی نقاط ایران اسلامی ایجاد کرد، خاطرنشان کرد: مردم ایران همه توطئه‌ها را خنثی کرد و به فرموده امام خمینی(ره) مردم ما پاسدار انقلاب خود هستند.

وی سپاه و بسیج را سد محکمی در مقابل دشمنان دانست و مطرح کرد: سپاه و بسیج همه معادلات جبهه استکبار و در رأس آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی را به هم زده است.

سردار کرمی به سخنان مقام معظم رهبری در مورد بسیج اشاره کرد و افزود:رهبر معظم انقلاب بسیج را مظهر مردم‌سالاری دینی می‌داند و همواره بسیج را متعلق به همه مردم و انقلاب اسلامی ایران می‌شمارد.

وی با بیان اینکه در جنگ هشت ساله تحمیلی ایران‌ توانست ابهت دو ابر قدرت شرق و غرب را شکست دهد خاطرنشان کرد: اگر امام راحل در راس امور نبود و حضور مردم در صحنه با روحیه عاشورایی نبود، به قطع ما محکوم به شکست بودیم.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان انقلاب اسلامی ایران را یک انقلابی دانست که قلب‌های مسلمانان را تسخیر کرده است، گفت: جبهه استکبار در این راستا فتنه‌ها را ایجاد کرد و سران کاخ سفید نیز که از شکست دادن جبهه مقاومت ناامید شدند، گفتند باید جنگ را به داخل ایران کشانده و ناامنی ایجاد کنیم.

وی گریزی هم به فتنه اخیر در کشور زد و تصریح کرد: این فتنه با فرماندهی آمریکا و همچنین برخی از کشورها و با مدیریت منافقین انجام شد و اعتراض مردم سر جای خود بوده و مردم روی سر ما جای دارند، اما آتش زدن بانک‌ها و بیت‌المال، مساجد، دفتر ائمه جمعه، قرآن، حسینیه و همچنین آتش زدن پرچم کشور، کار دشمن است، هرچند عده‌ای در این موضوع آگاهانه و ناآگاهانه فریب خوردند که این فتنه نیز خنثی شد.

سردار کرمی با تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی، سپاه و بسیج و نیز نیروهای اطلاعاتی گفت: الحمدالله این‌نیروها خوب درخشیدند و به موقع طومار ضد انقلاب را پیچیدند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در ادامه به عملکرد درخشان بسیج اشاره و عنوان‌کرد: امروزه بسیج در صحنه‌های مختلف بدون وارد کردن حتی هزینه‌ای به نظام کارهای بزرگی را انجام می‌دهد که می‌توان به اعزام 15 تا 40 هزار نفر به اردوهای راهیان نور که یک کار فرهنگی بوده، اشاره کرد.

سردار کرمی گریزی به پروژه‌های محرومیت‌زدایی سپاه زد و خاطرنشان کرد: امسال 200 پروژه محرومیت‌زدایی در زنجان اجرایی شده و همچنان نیز در حال اجرا است.

وی از اقدام خوب احداث سالن‌های ورزشی سخن گفت و افزود: بسیج علاوه بر حضور در تمام صحنه‌ها در صحنه‌های ورزشی نیز حضور دارد و احداث 50 سالن ورزشی یکی از اقدامات خوب سپاه استان است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه دشمن اعتقاد و ایمان و باورهای دینی را هدف قرار داده است، ابراز کرد: جوانان سرمایه‌های نظام هستند که باید حفظ شوند.

وی در پایان با تاکید بر این که با هدایت رهبری معظم انقلاب اسلامی ایران این نظام دستاوردهای زیادی داشته است، تصریح کرد: بسیجیان بدانند فرمانده و مسؤول مردم نیستیم، بلکه خادم و نوکر آنها هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما