شناسهٔ خبر: 23619281 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۳ تاکسی اینترنتی در کرج ۳۰ هزار نفر راننده دارند

R41451/P41362/S6,50/CT11

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز گفت: ۳ تاکسی اینترنتی در کرج ۳۰ هزار راننده دارند که با این افراد توسط این شرکت‌ها قرارداد بسته شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، غلامرضا حمیدی در کارگروه تخصصی اشتغال استان البرز که عصر امروز در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد،  اظهار داشت: 3 تاکسی اینترنتی در کرج 30 هزار نفر راننده دارند که با این افراد قرارداد بسته شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز با بیان اینکه هزار و 106 کسب و کار اینترنتی در استان البرز فعالیت دارند، افزود: 200 هزار کانال در حوزه کسب و کار در البرز فعال بوده که 11 هزار کانال مجوز دارند.

وی با تاکید بر اینکه این کسب و کارها دو هزار و 487 شغل ایجاد کرده است، گفت: 55 استارتاپ ایجاد شده که با تعداد پروژه‌های تعریف شده 367 اشتغال افزایش می‌یابد و ضریب نفوذ اینترنت در البرز 60 درصد است.

حمیدی با بیان اینکه در بخش ارتباطات، مخابرات و پست و زیرساخت 490 نفر اشتغال ایجاد کرد، اضافه کرد: هزار و 177 نفر از  سایت Bts  در استان اشتغال دارند و در استان البرز 4 میلیون سیم کارت فعال نیز وجود دارد که یک میلیون نیز غیر فعال است.

وی با اشاره به راه‌اندازی مرکز آپا خوارزمی و ایجاد اشتغال 50 نفر در مرکز نوپا در استان، عنوان کرد: استان البرز در حوزه زیرساخت جزو 5 استان برتر کشور است و 2 میلیون گوشی هوشمند نیز در استان البرز فعال است.

انتهای پیام/ز

نظر شما