شناسهٔ خبر: 23619245 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۳۵ طرح اقتصاد مقاومتی در میناب اجرایی شد

R7720/P1357/S6,58/CT1

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه میناب از اجرای ۳۵ طرح اقتصاد مقاومتی در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

سید مجتبی موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در میناب اظهار داشت: اجرای این طرح‌ها با پرداخت تسهیلات اقتصاد مققاومتی با رقم حدود شش میلیارد ریال انجام شده است.

وی با بیان اینکه این طرح‌ها در زمینه‌های مختلف به ویژه کشاورزی، شیلات و صنایع دستی اجرا شده خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان با پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی 10 طرح دیگر در میناب اجرا می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه میناب با تاکید بر تلاش همه دستگاه‌ها به منظور تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، بیان کرد: با اجرای 35 طرح اقتصاد مقاومتی در میناب برای بیش از 200 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال‌زایی شده است.

موسوی با اشاره به تلاش‌های بسیج سازندگی در بخش‌های مختلف به منظور ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم به ویژه در مناطق محروم گفت: بسیج سازندگی با تمام توان به دنبال برطرف کردن مشکل اشتغال از طریق ایجاد کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی است.

وی اظهار کرد: با توجه به ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی رهبر معظم انقلاب اسلامی، بسیج سازندگی با محوریت اشتغال‌زایی و صنایع تبدیلی در راستای کمک به رونق تولید و حمایت از کارآفرینان به افراد واجدالشرایط دارای طرح، تسهیلات اقتصاد مقاومتی پرداخت می‌کند.

موسوی تصریح کرد: بسیج سازندگی به عنوان بازوی حمایتی کمک بسیار بزرگی به دولت برای سازندگی و عمران مناطق محروم و توسعه نیافته است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه میناب ابراز داشت: بسیج سازندگی تاکنون توانسته کارهای بزرگی در سطح شهرستان در زمنیه‌های عمرانی، اشتغال‌زایی و برطرف کردن محرومیت اجرا کند.

به گزارش تسنیم شهرستان میناب با جمعیت بیش از 300 هزار نفر در 90 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده و بعد از مرکز بزرگترین شهرستان این استان است.

انتهای پیام/

نظر شما