شناسهٔ خبر: 23619192 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

68 واحد مسکونی مددجویان بهزیستی ایلام دهه فجر واگذار می شود

ایلام - ایرنا - مدیرکل بهزیستی ایلام گفت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی 68 واحد مسکونی مددجویان زیر پوشش در مناطق مختلف این استان به بهره برداری خواهد رسید.

صاحب‌خبر -

فرهاد قیصربیگی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بخشی از این واحدهای مسکونی با مشارکت بنیاد برکت و بخشی هم در قالب طرح خود مالک احداث که همزمان با سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تحویل مددجویان خواهند شد.
وی همچنین از افتتاح کلینیک مددکاری در مناطق هلیلان و دهلران خبر داد و گفت: علاوه بر این سیستم مکانیزه پرورش ماهی نیز در شهرستان های چرداول، دره شهر، ملکشاهی و چوار نیز همزمان با دهه فجر افتتاح خواهند شد.
وی افتتاح خانه سلامت در ایلام، پایگاه خدمات اجتماعی در دره شهر، نواختن زنگ انقلاب، برگزاری جشن مشترک انقلاب، برپایی ایستگاه نقاشی، برنامه میهمانی لاله ها و عطر افشانی مزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا و جانبازان را از دیگر برنامه های بهزیستی در دهه فجر امسال عنوان کرد.
به گفته مدیر کل بهزیستی ایلام، همچنین در طول دهه فجر انقلاب اسلامی خدمات مرکز کلینیک جامع توانبخشی در شهر ایلام بصورت رایگان برای عموم ارایه خواهد شد.
25 هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات بهزیستی قرار دارند.
خبرنگار: آزاده خرم ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7171/6119

انتهای پیام /*

نظر شما