شناسهٔ خبر: 23618989 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

آمار شرکت کنندگان مسابقات بین المللی رباتیک

صاحب‌خبر -

رئیس کمیته ملی رباتیک جمهوری اسلامی ایران (فیرا) با اشاره به آمادگی دانشگاه امیرکبیر برای برگزاری مسابقات بین‌المللی رباتیک از ثبت‌نام بیش‌از 330 تیم داخلی و خارجی برای حضور در این مسابقات خبر داد.

به گزارش فارس، سروش صادق‌‎نژاد دبیر مسابقات بین‌المللی رباتیک دانشگاه صنعتی امیرکبیر و رئیس کمیته ملی رباتیک جمهوری اسلامی ایران (فیرا) با اشاره به برگزاری مسابقات بین‌المللی روباتیک دانشگاه امیرکبیر که از 11 تا 15 اسفند، گفت: پیش ثبت‌نام این مسابقات به اتمام رسیده و تاکنون تیم‌های مختلفی از داخل و خارج از کشور مدارک خود را به دبیرخانه این مسابقات ارسال کرده‌اند.

وی ادامه داد: این مسابقات به دو بخش دانش‌آموزی و دانشجویی تقسیم شده و دانشجویان در سه سطح ربات‌های پرنده، ورزشکار و امدادگر به رقابت می‌پردازند و تیم‌های برتر براساس ارزیابی‌های کیفی و کمی مختلف، به مسابقات جهانی مرداد ماه دانمارک، اعزام می‌شوند.

رئیس کمیته ملی رباتیک جمهوری اسلامی ایران (فیرا) تصریح کرد: تاکنون نزدیک به 330 گروه داخلی از مدارس و دانشگاه‌های سراسر کشور و همچنین 7 تیم خارجی، متقاضی شرکت در این مسابقات شده‌اند که کمیته‌های فنی از هفته آینده مدارک ارسالی را بررسی می‌کنند تا تیم‌های نهایی انتخاب شوند.

برچسب‌ها:

نظر شما