شناسهٔ خبر: 23618482 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

جشنواره فرهنگی ورزشی مادر و دختر (دا) برگزار می‌شود

خبرگزاری شبستان: رییس گروه توسعه امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: جشنواره فرهنگی ورزشی مادر و دختر (دا) به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان، لیلا جاویدان از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی مادر و دختر (دا) برای اولین بار در کلیه شهرستان‌های استان آذربایجانشرقی به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر خبرداد و افزود: این جشنواره توسط گروه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان و با مشارکت شهرداری منطقه 5 کلانشهر تبریز برگزار می شود.

جاویدان ادامه داد: جشنواره پنجم و ششم بهمن ماه در رشته های آمادگی جسمانی، رشته های بومی محلی، طناب کشی، هفت سنگ و وسطی در سالن ورزشی آفتاب واقع در میدان شهید فهمیده تبریز بلوار دوکمال برگزار خواهد شد. 
  
به گفته وی در این جشنواره علاوه بر برگزاری مسابقات و رقابت های ورزشی هر یک از تیم های شهرستان‌ها، مراسم سنتی آش پزی و پخت نان های محلی را اجرا خواهند کرد. 
  
گفتنی است، جشنواره مادر و دختر دا با هدف ایجاد نشاط و شادابی و ترغیب مادران و دختران شهری و روستائی به ورزش و ارتقا سطح سلامت قشر بانوان برگزار می شود.

 

نظر شما