شناسهٔ خبر: 23618166 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مربی تیم گسترش فولاد: انگیزه بازیکنان ما برای امتیاز گرفتن از پرسپولیس زیاد است

تهران - ایرنا - «فرشاد فلاحت زاده» مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: به رغم اینکه پرسپولیس تیم محکم و خوبی در این دوره از رقابت های لیگ است، اما انگیزه بازیکنان تیم گسترش فولاد نیز برای گرفتن امتیاز از این تیم زیاد است.

صاحب‌خبر -

وی روز چهارشنبه یک روز پیش از مصاف تیم گسترش فولاد مقابل پرسپولیس در محل سازمان لیگ فوتبال افزود: بازی مهمی مقابل پرسپولیس داریم که در صورت کسب امتیاز مقابل این تیم قطعا شرایط تیم ما بهتر می شود. البته بسیاری از کارشناسان پرسپولیس را قهرمان هفدهمین دوره رقابت های لیگ می دانند. ولی به نظرم هفته آخر این مسابقات قهرمان مشخص می شود.
وی گفت: در دیدار فردا نخستین هدف ما گل نخوردن است و در ادامه با استفاده از برنامه های که در ضد حمله برای تیم های که قدرت تهاجمی بیشتری دارند، به دنبال باز کردن دروازه حریف هستیم. البته تیم ما در ابتدای فصل قعر نشین بود که به مرور زمان روند رو به رشد خو را طی کرد تا به میانه های جدول برسیم و در صورتی ک در دیدار فردا سه امتیاز بگیریم وضعیت تیم در جدول رده بندی بهتر می شود.
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد درباره حاضر نشدن «فیرو کریمی» سرمربی تیم در نشست خبری گفت: قطعا وی پس از پایان دیدار پاسخگویی خبرنگاران خواهد بود. اما اینکه گفته شده به دلیل اینکه باشگاه با حضور «جلال چراغپور» به عنوان مربی در تیم مخالفت کرده تا سبب ناراحتی او شود و یا با باشگاه مشکل دارد، صحت ندارد.
فلاحت زاده درباره نقل و انتقلات زمستانی تیم گسترش فولاد اظهار داشت: زندی پور و فرهادی به تیم ما اضافه شدند که نسبت به بازی های هفته های اول لیگ آنها ازکیفیت بهتری برخوردار هستند. البته موفق نشدیم بازیکن زیادی جذب کنیم و بیشتر با کمک گرفتن از جوان ها در کنار با تجربه امیدوار به موفق در ادامه رقابت های لیگ هستیم. البته برای فردا تلاش می شود از بازیکنانی که در طول هفته خوب کار کردند و با توجه به بازی حریف، ترکیب نهایی را مشخص کنیم.
وی با اشاره به مصدومیت رضا خالقی فر در دیدار پیش رو اظهار داشت: این بازیکن به دلیل مصدومیت از ناحیه مینیسک پا فعلا قادر به حضوردر زمین مسابقه نیست.
دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز در چارچوب هفته بیستم رقابت های لیگ برتر باشگاه های ایران، فردا پنجشنبه از ساعت 15 و 30 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.
هم اکنون سرخپوشان پایتخت با 44 امتیاز صدرنشین رقابت های لیگ هستند و تیم گسترش فولاد با 27 امتیاز در جایگاه هشتم قرار دارد.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزشی ایران و جهان با کانال ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید
ورزشی**9029**1545
خبرنگار: مهدی موذن* انتشار: علی خرسندی

انتهای پیام /*

نظر شما