شناسهٔ خبر: 23617485 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

ایوانکوویچ در نشست خبری مطرح کرد

برانکو: گسترش فولاد با فیروز عالی شده/ داستان طارمی برای من تمام شده است

سرمربی پرسپولیس با انتقاد از کامیابی نیا گفت: او در این مدت پاداش‌ها را از دست می‌دهد، تیم ملی را از دست می‌دهد و از طرف ما هم جریمه در انتظارش خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایران آنلاین، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری قبل از دیدار مقابل گسترش فولاد با عرض تسلیت برای حادثه نفتکش ایرانی افزود: «گسترش فولاد» نسبت به سال گذشته تغییرات زیادی داشته است؛ این تیم یکی دو ماه پیش مربی‌ خود را تغییر داده و فیروز کریمی به جای لوکا بوناچیچ آمده است.

او ادامه داد: از وقتی که کریمی آمده این تیم یک حرکت عالی را در پیش داشته؛ طوری که ۲۰ امتیاز از ۱۱ بازی گرفته؛ یعنی در ۵ بازی ۳ برد، یک مساوی و یک باخت داشته است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تأکید بر اینکه «یک تیم بسیار سازماندهی شده در انتظارمان است»، تصریح کرد: با دیدن بازی «گسترش فولاد» مقابل سپیدرود و فولاد خوزستان، متوجه شدم تیمی است که به سختی، بازنده می‌شود؛ اما با این وجود و با تمامی احترامی که به تیم گسترش فولاد قائل هستیم، ما نیز در هر بازی برای برد، برد و برد به میدان می‌رویم. همیشه این حرف را تکرار می‌کنم که ما همان اهداف تعیین شده‌ خود را دنبال می‌کنیم. قبل از هر چیزی «امتیاز» مهمترین مسئله است و به دنبال این هستیم همانطور که مقابل «مشکی پوشان» به برد شیرینی دست یافتیم، این مسیر را ادامه دهیم.

او اضافه کرد: اطمینان دارم هوادارانمان ما نیز همچون گذشته با شور و حرارت به تیم کمک می کنند تا به اهدافش برسد. از آنان می خواهم همانطور که در مشهد در ورزشگاه حضور داشتند در این بازی هم حضوری چشمگیر داشته باشند.

برانکو درباره شرایط تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: ربیع‌خواه و کامیابی‌نیا را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم؛ کمال هم که به علت کم‌توجهی در استخر دچار مصدومیت شده است؛ اما نوراللهی عملاً حق بازی دارد و سایر بازیکنان هم در سلامت کامل هستند.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه عکس‌العمل باشگاه نسبت به مصدوم شدن کمال کامیابی‌نیا چه خواهد بود، اظهار داشت: کامیابی‌نیا به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای باید مراقب سلامتی‌اش باشد؛ چه در تمرین، چه در مسابقه و چه بیرون از فوتبال. اما بیشتر از همه خود این بازیکن ضربه خورد و باید حداقل یک ماه بیرون از فوتبال باشد. او در این مدت پاداش‌ها را از دست می‌دهد، تیم ملی را از دست می‌دهد و از طرف ما نیز جریمه در انتظارش خواهد بود.

او در پاسخ به این پرسش که «اگر سربازی عالیشاه تمام شود با توجه به اینکه او بازیکن پرسپولیس است، به این تیم باز می‌گردد یا خیر»، گفت: در مورد عالیشاه خبری به صورت رسمی ندارم اما تا جایی که می‌دانم او با ما قرارداد دارد و بازیکن ماست.

برانکو در مورد اینکه اگر طارمی در باشگاه قطری به توافق نرسد در پرسپولیس جایی خواهد داشت یا خیر، بیان کرد: داستان طارمی برای من تمام شده است، نمی‌دانم چرا مدام این سئوال را تکرار می‌کنید.

سرمربی تیم پرسپولیس همچنین در خصوص ریکاوری ملی‌پوشان که در برنامه «کی‌روش» قرار دارد، گفت: کی‌روش برنامه‌ریزی کرده و می‌خواهد از جزئیات هم استفاده کند تا تیم ملی موفق باشد. من یک سال قبل و دو سال قبل هم گفتم که پرسپولیس در هر لحظه از تیم ملی حمایت می‌کند و هرگز بازیکنانش را برای حضور در تیم ملی منع نمی‌کند. بازی در تیم ملی برای هر بازیکنی افتخار و اولویت است و برای هر باشگاهی هم افتخار خواهد بود که ملی‌پوشان زیادی داشته باشد. انتظار داریم که تیم ملی به موفقیت برسد.

نظر شما