شناسهٔ خبر: 23617189 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پدر شهید خدمت حیدریه‌: پسرم را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کردم+ فیلم

R7877/P1336/S6,71/CT7

پدر شهید خدمت "علی حیدریه‌ کهن" گفت: پسرم را با تمام خوبی‌ها و بدی‌هایش تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کردم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرانزلی، سانحه انفجار و غرق شدن کشتی نفتکش سانچی در آب‌های کشور چین واقعه‌ای است که این روزها تمام ملت ایران را داغدار کرده است و ما بر آن شدیم تا با خانواده "شهید علی حیدریه‌کهن" که از کارکنان گیلانی این کشتی بود، دیداری داشته باشیم.

پدر این شهید عرصه اقتصادی ضمن تشریخ خصایص اخلاقی و رفتاری "شهید علی حیدریه کهن" اظهار داشت: اگر من از فرزندم تعریف کنم ممکن است بگویند از پسرش تعریف کرده اما "علی" در دل همه جا داشت.

پدر شهید "علی حیدریه‌کهن" عنوان داشت: تمام نزدیکان و دوستان "علی" او را به بامعرفتی و بامرامی می‌شناختند و او همیشه تلاش می‌کرد روی پای خودش بایستد، حتی همیشه به من می‌گفت من در کنار تو هستم و تو را تنها نمی‌گذارم.

وی خاطرنشان کرد: آخرین باری که من پسرم را دیدم در شهریورماه و عروسی برادرش بود که خود را از سفر هند به زحمت به ایران رسانده بود تا بتواند در مراسم عروسی برادرش شرکت کند‌.

پدر این شهید عرصه اقتصادی با اعلام اینکه "شهید حیدریه کهن" قرار بود 15 الی 20 ماه آینده از سفر برگردد، ابراز داشت: الان تمام حسرت ما این است که نتوانستیم با فرزندم یک دل‌سیر خداحافظی کنیم.

پدر شهید "علی حیدریه‌کهن" ضمن تشریح چگونگی اطلاع از بروز حادثه برای کشتی نفتکش "سانچی" گفت: در روز بروز سانحه چند نفر از اقوام و همکاران من به ما اطلاع دادند برای یک نفتکش ایرانی سانحه پیش آمده اما خبر نهایی را برادر شهید به ما رساند و از آن روز خانه ما آشوب است‌.

وی اظهار داشت: من پسرم را با تمام خوبی‌ها و بدی‌هایش فدای نظام جمهوری اسلامی ایران کردم و از مردم ایران هم سپاسگزارم که در این مدت بارها و با تمام وجود با ما ابراز همدردی کردند.

به گزارش تسنیم، "شهید علی حیدریه کهن" متولد 8 خرداد 1373 بود که در حادثه تصادف کشتی نفتکش "سانچی" با کشتی "کریستال" در دریای چین به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما