شناسهٔ خبر: 23616901 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برانکو:داستان طارمی تمام شد/ پیشرفت گسترش فولاد با تغییرات

تهران - ایرنا - «برانکو ایوانکوویچ» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس،گفت: تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز از زمانی که سرمربی خود را تغییر داد، روند رو به رشدی در پیش گرفت و کسب 20 امتیاز از یازده بازی اخیر دلیل این ادعا است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، برانکو روز چهارشنبه در نشست خبری قبل از مصاف سرخپوشان پایتخت با تیم گسترش فولاد تبریز در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ضمن تسلیت به ملت ایران به دلیل حادثه نفتکش سانچی و درگذشت شهادت گونه دریانوردان ایرانی در این نفتکش، افزود: تیم گسترش فولاد در چهار دیدار نیم فصل دوم رقابت های لیگ، هفت امتیاز کسب کرده است و به خوبی می دانیم مقابل یک تیم سازمان یافته بازی خواهیم کرد.
وی گفت: این تیم خیلی سخت می بازد و از سرمربی توانایی مانند «فیروز کریمی» که به جای «لوکا بوناچیچ» آمده بهره می برد. اما با تمام احترامی که برای این تیم قائل هستیم، می خواهیم به مانند دیدار هفته گذشته مقابل مشکی پوشان مشهد به روند پیروزی های خود ادامه دهیم.
دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز در چارچوب هفته بیستم رقابت های لیگ برتر باشگاه های ایران، فردا پنجشنبه از ساعت 15 و 30 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.
هم اکنون سرخپوشان پایتخت با 44 امتیاز صدرنشین رقابت های لیگ هستند و گسترش فولاد با 27 امتیاز در جایگاه هشتم قرار دارد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه بازیکنانش برای هر بازی با انگیزه پیروزی حاضر می شوند، اظهار داشت: اطمینان دارم هواداران به مانند بازی گذشته پرسپولیس مقابل مشکی پوشان تیم را حمایت می کنند تا هدف ما که همچنان برد، برد و برد است، محقق شود.
برانکو با اشاره به مصدومیت و محرومیت « کمال کامیابی نیا» و «محسن ربیع خواه» بیان داشت: متاسفانه برای کامیابی نیا در استخر مصدومیتی ایجاد شد که این موضوع سبب می شود «احمد نوراللهی» جایگزین او شود و کمال به دلیل مصدومیت یک ماهه از پاداش ها و سایر امکاناتی که برای دیگر بازیکنان است، محروم می شود. زیرا هر بازیکنی مسئولیت دارد در زمان بازی، تمرین و بیرون از تمرین از خودش مراقبت کند.
وی در خصوص اردوهای یک روزه که «کارلوس کی روش» سرمربی تیم ملی برای ملی پوشان حاضر در لیگ برتر برنامه ریزی کرده است، گفت: پیشتر نیز گفته ام که پرسپولیس در هر زمانی از تیم ملی حمایت می کند و قطعا ما مانعی برای حضور بازیکنان دعوت شده پرسپولیس به تیم ملی نخواهیم بود. زیرا برای هر بازیکنی افتخار و اولویت حضور در تیم ملی فوتبال کشور است و برای باشگاه ها هم افتخار بزرگی است که بازیکنان ملی پوش بیشتری داشته باشند که برای همه آنها آرزوی موفقیت دارم.
وی در باره آخرین وضعیت «مهدی طارمی» مهاجم سابق پرسپولیس و اینکه احتمال دارد در صورت قطعی نشدن پیوستنش به الغرافه قطر به پرسپولیس باز گردد؟ بیان داشت: داستان طارمی برای من تمام شده است.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزشی ایران و جهان با کانال ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**9029** 1701
خبرنگار: مهدی موذن* انتشار: حمید قدیمی

انتهای پیام /*

نظر شما