شناسهٔ خبر: 23616471 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین پیشرفت‌های ایران اسلامی است

R7719/P1494/S6,55/CT11

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای نظام از جمله پیشرفت‌های علمی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، حجت الاسلام محمدعلی سالاری در نخستین جلسه ستاد گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: مردم شریف خراسان‌شمالی همچون مردم عزیز ایران اسلامی در خاموش کردن فتنه از قبل طراحی شده 96 نقش بسیار مهمی داشتند و بیش از 25 هزار نفر از مردم شهرستان بجنورد به صورت خودجوش و مردمی در راهپیمایی علیه فتنه و فتنه‌گر شرکت کردند.
 
وی در ارتباط با چگونگی شکل گیری فتنه افزود: مشکلات اقتصادی و بیکاری سبب ایجاد اعتراضات مردمی شد و به سبب تحریم‌ها و دیگر مشکلات مردم به خیابان‌ها آمدند. همچنین دولت در راس قوه مجریه موظف به برطرف کردن مشکلات است چراکه عدم تشخیص صحیح اولویت‌ها سبب پیدایش مشکلات اقتصادی شد.

مسیول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی تصریح کرد: مردم و مسئولان باید بیش از پیش هوشیار باشند تا افکار عمومی تشویش نشود. همچنین ناکارآمدی و بدعهدی آمریکا برای دولتمردان و مردم ایران مشخص‌تر شد. 

سالاری در ادامه بیان داشت: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردها و شرینی‌های نظام از جمله پیشرفت‌های علمی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی است و دشمن در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی درصدد این است که این حلاوت شیرین را تلخ کند.  

وی خدمت به مردم را وظیفه همگان دانست و گفت: همه نهادها وظیفه خدمت‌رسانی دارند و این خدمات باید مبتنی بر ولایت فقیه باشد.

مدیریت زمانی سیستمی می‌شود که محل تصمیم‌گیری واحد باشد چراکه ولی فقیه هم شرعا و هم عقلا بهترین و کاملترین شیوه برای اداره جامعه و حکومت است.

سالاری در پایان اضافه کرد: امروزه تنها سد محکمی که مردم در جامعه گوش به فرمان و حرف آن هستند شخص مقام معظم رهبری است‌. دشمن تمام تلاش خود را برای خدشه‌دار کردن نظام انجام می‌دهد و تنها راه خنثی کردن این برنامه دشمن اطاعت از مقام معظم رهبری و ولایت فقیه است چراکه عمل کردن در خلاف فرامین رهبری شرعا حرام است و هر مسئولی که عملا و قلبا به ولی فقیه اعتقاد نداشته باشد آن مسئولیت و حقوق دریافتی بیت‌المال شرعا حرام است.

انتهای پیام/

نظر شما