شناسهٔ خبر: 23616321 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی:

تشکل‌های مردمی در زمینه تبریز ۲۰۱۸ نقش فعالی ایفا کنند

نصر: معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه برنامه‌های تبریز ۲۰۱۸ آغاز شده ولی اصلی‌ترین برنامه جشن نوروز در سوم فرودین است که چندین رئیس جمهور حضور می‌یابند گفت: باید تشکل‌های مردمی هم در زمینه تبریز ۲۰۱۸ نقش فعالی ایفا کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر به نقل از تسنیم، رحیم شهرتی‌فر صبح امروز در جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی تبریز2018 که با حضور اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه برگزار شد، با تاکید بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های پایتختی گردشگری جهان اسلام با همکاری دستگاه‌های دولتی، مردم و بخش خصوصی و موسسات مردمی اظهار کرد: برای مردم این رویداد اهمیت ویژه‌ای دارد و خودشان پای کار آمده‌اند.  

وی با بیان اینکه تشکل‌های فرهنگی و هنری و ورزشی می‌توانند انفرادی و یا به صورت سازمان یافته داشته‌های فرهنگی و گردشگری تبریز را معرفی کنند افزود:  فرهنگ میهمان پذیری و میهمان نوازی تبریز باید به بهانه تبریز 2018 عرضه شود و این روند برای سال‌های آتی هم تداوم یابد.  

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه «تبریز2018» به عنوان موضوع مطرح در افکار عمومی است ابراز داشت: در استان کسی نداریم از تبریز 2018 اطلاعاتی نداشته یا نخواهد قدمی در این زمینه بردارد در حالی که کمبود،  ضعف و کم تجربگی داریم ولی می‌توانیم با هم‌افزایی و کمک فکری و عملی نقصان‌ها را برطرف کنیم. 

وی حوادث اخیر در ناآرامی برخی از شهرهای کشور را یادآور شد و گفت: در آذربایجان شرقی و تبریز خود مردم مراقب بودند و این موضوع هم مطرح بود که برای میزبانی تبریز 2018 آماده می‌شویم. 

شهرتی‌فر با بیان اینکه برخی عناصر ممکن بود سوء استفاده کنند که نیروهای نظامی و انتظامی هم اجازه ندادند فضا فراهم شود و از اعتبار تبریز دفاع کردند اضافه کرد:  هر جایی که مشارکت مردم و نهاد‌ها و دولت فراهم بوده، تبادل نظر و اعتراض به شکل مدنی ممکن است و نیازی به کف خیابان نبود. 

وی با تاکید بر اینکه این فرهنگ در تبریز توسعه یافته است خاطر نشان کرد:  گشایشی در نحوه رفتار نهاد‌ها مشاهده می‌شود و برای همه سلایق و خواسته‌ها زمینه بیان نقطه نظرات فراهم است چرا که ما وظیفه داریم اجازه ندهیم دشمنان منافع ملی و وحدت، مجال سوء استفاده یابند. 

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه برنامه‌های تبریز 2018 آغاز شده ولی اصلی‌ترین برنامه جشن نوروز در سوم فرودین است که چندین رئیس جمهور حضور می‌یابند تصریح کرد:  باید تشکل‌های مردمی هم در زمینه تبریز 2018 نقش فعالی ایفا کنند. 

در پایان این جلسه، اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه نظرات خود را در زمینه هرچه بهتر برگزار شدن برنامه‌های فرهنگی رویداد تبریز 2018 ارائه کردند. 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما