شناسهٔ خبر: 23616102 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی:

اعتبارات یازدهمین نمایشگاه کتاب توسط استاندار محقق شد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از تحقق اعتبارات یازدهمین نمایشگاه کتاب استان توسط استاندار خراسان جنوبی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خاورستان، احمد محبی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی اظهارکرد: برگزاری نمایشگاه کتاب، یکی از رویداد های بزرگ فرهنگی استان است که متاسفانه در این خصوص به لحاظ اعتباری با چالش های زیادی رو به رو می شویم.

وی افزود: اما امسال با پیگیری های انجام شده از سوی این اداره کل، بخش مهمی از اعتبارت آن توسط استاندار محقق شد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه این اداره کل همه ساله در تلاش است  تا نمایشگاه بزرگ کتاب استان را با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، حمایت از ناشران، تلاش برای وارد کردن کتاب به سبد خانوار، صرفه‌جویی در وقت خریدار و برآورده کردن نیاز اقشار مختلف جامعه برگزار نماید، گفت: امیدواریم با توجه به نگاه و توجه جدی استاندار خراسان جنوبی به مقوله فرهنگ و هنر استان بتوانیم همه ساله نمایشگاه هایی در خور شان مردم این استان برگزار نماییم.

 

محبی با اشاره به اینکه یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب خراسان جنوبی از ١٧  تا ٢٢ مهرماه سالجاری برگزار شد بیان کرد: این نمایشگاه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال با مساعدت استاندار خراسان جنوبی برگزار شد.

 

وی افزود: در این نمایشگاه ٤٢ هزار عنوان کتاب عرضه شد، همچنین ٨٠٠ میلیون ریال یارانه به نمایشگاه بین‌المللی کتاب خراسان جنوبی اختصاص یافت و ٤ میلیارد ریال بن کارت خرید کتاب در طول برگزاری نمایشگاه توزیع شد.

 

وی ادامه داد: در سال گذشته نمایشگاه کتاب استان به دلیل مشکلات مالی برگزار نشد.

 

انتهای پیام/

نظر شما