شناسهٔ خبر: 23616054 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

کواکبیان:

رئیس مجلس روی اسم من حساس است

صاحب‌خبر -
به گزارش جهان نيوز، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران طی تذکری شفاهی گفت: حفظ شان مجلس برعهده هیات رئیسه است اما ما نمی‌بنینیم که که هیات رئیسه این اقتدار را از خود نشان دهد.

وی با تاکید بر اینکه اگر مجلس مو را از ماست می‌کشید شاهد اعتراضات به حق مردم نبودیم به سوء استفاده قدرت‌های خارجی و معاندان از این اعتراضات اشاره کرد و عنوان داشت: روز گذشته یکی از نمایندگان مجلس می‌خواست وقت تذکر خود را به من بدهد اما آقای وکیلی عضو هیات رئیسه اعلام کرد که چون اسم من در فهرست نیست نمی‌توانم صحبت کنم این در حالی است که امروز آقای کاتب دیگر عضو هیات رئیسه با وجود آنکه اسمش در فهرست نبود صحبت کرد.

عضو فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی گفت: این تبعیض آشکار در مجلس برای نمایندگان قابل تحمل نیست و بنده تاکنون فکر می‌کردم که خود آقای لاریجانی روی بنده حساسیت دارد ولی گویا سایر اعضای هیات رئیسه هم به اسم من حساسیت دارند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با ذکر اینکه سه ماه است کمیسیون عمران مجلس تحقیق و تفحص را انجام داده است اظهار داشت: اما این گزارش به هیات رئیسه ارائه نمی‌شود و ما از شما - علی مطهری- می‌خواهیم که دستور دهید تا این کمیسیون هرچه سریعتر گزارش خود را ارائه دهد تا در مجلس قرائت شود زیرا اخیرا شهردار جدید تهران یک مجموعه افشاگری‌های جدید کرده‌اند.
براساس این گزارش علی مطهری نایب رئیس دوم مجلس که اداره جلسه را برعهده داشت، گفت:

درباره عدم رعایت نوبت تذکر حتما مساله در نشست هیات رئیسه بررسی خواهد شد.

نایب رئیس دوم مجلس تصریح کرد: از کمیسیون عمران می خواهیم که هرچه زودتر گزارش تحقیق و تفحص از شهرداری تهران را ارائه دهد.

منبع:فارس

نظر شما