شناسهٔ خبر: 23615884 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

معاون گردشگری استان اردبیل:

برگزاری 10 برنامه آیینی ویژه تعطیلات نوروز در اردبیل

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از برگزاری 10 برنامه آیینی ویژه تعطیلات نوروز سال آینده در اردبیل خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، قادر تقی زاده  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال برای اولین بار جشنواره زمستانی با هدف جذب گردشگران نوروزی با تعطیلات نوروزی نیز همپوشانی دارد.

وی افزود: جشنواره زمستانی از 18 اسفند به مدت یک ماه برگزار خواهد شد که این امر معرفی جاذبه های گردشگری زمستانی را به دنبال داشته و فرصتی برای جذب گردشگران نوروزی نیز فراهم می سازد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اضافه کرد: برنامه های متنوعی در این ایام پیش بینی شده و خود جشنواره با محوریت مسابقات اسکی برگزار می شود.

تقی زاده بیان کرد: علاوه بر این در مناطق نمونه گردشگری شورابیل و مجموعه جهانی بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی 10 برنامه آیینی و موسیقی برای عید سال آینده پیش بینی شده است.

وی با تاکید به اینکه مسئولیت و وظایف تمامی دستگاه های عضو کارگروه میراث فرهنگی در برگزاری برنامه ها مشخص شده است،گفت: امیدوارم امسال زمستان و سال آینده بهار پررونقی در گردشگری اردبیل به ثبت برسد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با بیان اینکه در روزهای ابتدایی فروردین ماه مجموعه بازار تاریخی و واحدهای تجاری اردبیل حالت نیمه تعطیل دارند، افزود: انتظار می رود با هدف رونق حضور گردشگران واحدهای تجاری فعالیت خود را ادامه دهند.

تقی زاده ادامه داد: در صورتی که شهر چهره پرجنب و جوشی داشته باشد منجر به افزایش ماندگاری مسافران خواهد شد و انتظار می رود شهروندان و مغازه داران در تحقق این مهم مشارکت کنند.

نظر شما