شناسهٔ خبر: 23614937 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس ستاد دهه فجر ایلام:

جشن های دهه فجر امسال از 15 بهمن ماه آغاز می شوند

ایلام - ایرنا - رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی ایلام گفت: جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی استان امسال با توجه به تقارن آغاز این روزها با ایام فاطمیه از 15 بهمن ماه آغاز خواهند شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی چراغی پور روز چهارشنبه در نشست کمیته همیاری و تشکل های مردمی ستاد دهه فجر استان افزود: با توجه به تقارن 12 بهمن با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و آغاز ایام فاطمیه تمامی کمیته های ستاد دهه فجر استان باید برنامه های سه روز اول دهه فجر را با رعایت شان بانوی دو عالم برگزار کنند.
وی ادامه داد: با وجود اینکه 12 بهمن ماه امسال در روز پنجشنبه و تعطیلی عمده مدارس است ولی با هماهنگی های انجام گرفته زنگ انقلاب در این روز در شماری از مدارس فعال نواخته خواهد شد.
وی بر برگزاری باشکوه برنامه های ایام الله دهه فجر تاکید و خواستار مشارکت تمامی دستگاه ها و ارگان ها برای برگزاری مطلوب آیین های سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام نیز در این نشست با ذکر اینکه سال گذشته 250 برنامه توسط کمیته همیاری و تشکل های مردمی ستاد دهه فجر استان برگزار شده، گفت: امسال پیش بینی می شود برنامه ها هم از نظر کمی و هم کمی پربارتر از سال گذشته برگزار شوند.
ضیاء رضایی بیان کرد: همزمان با دهه فجر امسال 39 واحد مسکونی مددجویان با اعتبار هشت میلیارد و 880 میلیون ریال در مناطق مختلف این استان به بهره برداری می رسد.
وی ادامه داد: علاوه بر این 66 طرح اشتغالزایی مددجویان و 50 کارگاه فنی و حرفه ای مددجویان در این ایام افتتاح خواهند شد.
وی توزیع 2 هزار و 200 بسته غذایی ویژه کودکان با هدف پیشگیری از سوء تغذیه آنها و توزیع 524 نوع کالای ضروری را از دیگر برنامه های این اداره کل در دهه فجر امسال برشمرد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام با تاکید بر اینکه خدمات نظام در دهه فجر باید برای مردم تبیین شود، گفت: مردم باید در جریان خدمات 39ساله انقلاب قرار بگیرند.
ستاد دهه فجر ایلام در قالب 21 کمیته در حال فعالیت است.
خبرنگار: آزاده خرم ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7171/6119

انتهای پیام /*

نظر شما