شناسهٔ خبر: 23614590 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

اخبار انتظامی استان کرمانشاه/

کشف ۷۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در کرمانشاه

کرمانشاه- فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه اعلام کرد: روز گذشته ۷۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق توسط ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه کشف شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسین براری" در رابطه با این مطلب گفت: ماموران کلانتری ۱۱ در زمان گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی در خیابان گمرک به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و پس از تعقیب و گریز و استفاده از موانع بازدارنده خودرو را متوقف کردند.  

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه ادامه داد: در بازرسی از خودرو یک هزار و ۵۰۰ کیلو گرم چای قاچاق به ارزش تقریبی ۶۰۰ میلیون ریال کشف  و یک نفر نیز دستگیر شد.

سرهنگ  براری ادامه داد: همچنین ماموران پاسگاه قزانچی  با همکاری ماموران یگان امداد در جاده روانسر یک دستگاه خودرو سمند حامل بار کالای قاچاق را توقیف و پس از بازرسی ۱۶۰ دستگاه انواع لوازم خانگی قاچاق به ارزش تقریبی ۱۰۰ میلیون ریال کشف  و ۲ نفر را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه قاچاقچیان به همراه بارهای مکشوفه به مراجع قضایی معرفی شدند، اظهارداشت: انتظامی شهرستان کرمانشاه در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز تمام توان خود را به کار خواهد گرفت.

کشف ۵۴ فقره سرقت در کرمانشاه 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف ۵۴ فقره سرقت در پی انجام طرح ضربتی مقابله با سرقت در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.  

سرهنگ "حسین براری" گفت: روز گذشته ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه طرح ضربتی مقابله با سرقت را اجرایی کردند.

وی با بیان اینکه در پی انجام این طرح ۵۴ فقره سرقت کشف و ۱۹ سارق دستگیر شدند، گفت: از این سرقت ها ۳۹  فقره سرقت قطعات خودرو و مابقی مربوط به سایر سرقت ها است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره توقیف ۳۰دستگاه خودرو  فاقد مدارک اظهار داشت: پلیس روز گذشته ۵ فروشنده موادمخدر را در شهر کرمانشاه شناسایی و دستگیر کرد.

وی ادامه داد: با توجه به رضایت شهروندان از اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی، اجرای مستمر این طرح ها در دستور کار پلیس قرار دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از شهروندان خواست که در صورت مشاهده موارد مشکوک و ایجاد مزاحمت توسط هنجار شکنان موضوع را با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در میان گذارند.

خدمت رسانی به مردم اولویت نخست پلیس است 

جانشین فرمانده انتظامی استان کار پلیس را جهاد در راه خدا دانست و گفت: خدمات رسانی به مردم اولویت نخست پلیس در اجرای ماموریت ها است.  

سرهنگ "علیرضا مرزبانی" در بازدید از انتظامی شهرستان صحنه افزود: بدون شک امنیتی که اکنون در کشور وجود دارد، مرهون خون شهدا است و ما باید پاسدار این امنیت باشیم.

وی ارتقا امنیت اجتماعی را نتیجه تعامل ۲ سویه دستگاه های امنیتی، انتظامی و مردم عنوان و خاطرنشان کرد: مشارکت مردمی، امنیت را در یک جامعه ارتقا می دهد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه پلیس با رویکرد شهروند مداری و افزایش منزلت اجتماعی با جرائم مبارزه می کند، گفت: پلیس خدمت رسانی مطلوب به شهروندان را اولویت نخست خود در اجرای ماموریت ها می داند و از هرفرصتی برای اطلاع رسانی و آموزش مردم در راستای پیشگیری از جرم استفاده خواهد کرد.

تشکیل کلاس پیشگیری از حوادث اجتماعی در روانسر 

فرمانده انتظامی شهرستان "روانسر" از تشکیل کلاس یک روزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی ویژه فرماندهان ومدیران با محوریت، کنترل خشم وخود امدادی درانتظامی شهرستان خبر داد.  

سرهنگ "محمد قنبری" اظهار داشت: در راستای پیشگیری از حوادث اجتماعی کارکنان به ویژه فرماندهان و مدیران انتظامی شهرستان توسط بهداری شهرستان و با دعوت از کارشناس روانشناسی کلاس یک روزه ای تشکیل شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان تاکید کرد: کلاس مذکور با موضوع ضرورت کنترل خشم، اهمیت سلامت روان در محیط کار، راه کارهای کاهش و مدیریت استرس شغلی، آموزش خود امدادی و دگر امدادی تشکیل شد.

وی با بیان اینکه تعداد ۲۵ نفر از فرماندهان و مدیران شهرستان در این کلاس یک روزه حضور پیدا کردند، گفت: در این جلسه  کارشناسان با ارائه روش های علمی وبا هدف ارتقاء سطح سلامت روحی کارکنان انتظامی به منظور ارائه خدمت مطلوب به شهروندان وخانواده کارکنان راهکارهای عملی مطرح کردند که مورد استقبال کارکنان قرارگرفت.   

این مقام انتظامی افزود :کارکنان انتظامی به واسطه تنوع خدمات وهمچنینن بالا بودن  ساعات خدمت روزانه بیشتر از کارکنان سایر دستگاه ها در معرض استرس و فشارهای روانی هستند، لذا لازم است بابهره گیری از وجود کارشناسان روانشناسی در جهت ارتقاءسطح سلامت روحی کارکنان برنامه ریزی منسجمی بعمل آید.

دستگیری اعضای باند کیف قاپی در کرمانشاه 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری باند کیف قاپ حرفه ای در سطح شهر کرمانشاه توسط عوامل انتظامی این شهرستان خبر داد.  

سرهنگ "حسین براری" توضیح داد: روز گذشته در پی وقوع ۲ فقره کیف قاپی در شهرک معلم  توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو ال ۹۰ رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران کلانتری۲۳ تعاون قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۲۳ تعاون پس از گشت زنی خودرو مذکور را رویت و با شگردهای پلیسی در محدوده میدان شهدا توقیف و ۲ سرنشین آن را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه متهمان در بازجویی های اولیه  در کلانتری به ۱۵ فقره کیف قاپی با همکاری متهمی دیگر اعتراف کردند.

سرهنگ براری با بیان اینکه دیگر متهم این پرونده نیز دستگیر شد، عنوان کرد: متهمان به منظور سیر مراحل قانونی در اختیار دستگاه قضائی قرار گرفتند.

وی به مردم توصیه کرد: هنگام تردد از پیاده رو استفاده کنید و در صورتی که مجبور به عبور از خیابان هستید کیف و وسایل خود را در سمت تردد خودروها حمل نکنند.

نظر شما