شناسهٔ خبر: 23614567 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

کارگروه ویژه رسیدگی به رفع مشکل آبرسانی به شهر رویدر بندرخمیر تشکیل می شود

عبدالرحمین براندیش روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: آب آشامیدنی بیش از 8 هزار نفر از شهروندان شهر رویدر بندر خمیر در وضعیت نامناسبی بوده که بهبود این

صاحب‌خبر - عبدالرحمین براندیش روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: آب آشامیدنی بیش از 8 هزار نفر از شهروندان شهر رویدر بندر خمیر در وضعیت نامناسبی بوده که بهبود این وضعیت نیازمند یاری و همدلی مسئولان استانی است.
وی بیان داشت: با پیگیری مسئولان و دستور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان کارگروه ویژه ای برای این منظور تعیین شده است.
رئیس شورای اسلامی رویدر بندرخمیر اظهار کرد: تامین آب شرب شهر رویدر و روستاهای اطراف همواره یکی از اولویت های اساسی مردم بوده است.
براندیش یاد آورشد: مطالعه در زمینه حفر چاه و یافتن منابع مناسب آب شرب وهمچنین پیگیری برای اختصاص آب از آب شیرین کن خلیج فارس به شهر رویدر نیز صورت گرفته است.
وی از دیگر دستاوردهای سفر اخیر نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی به شهر رویدر را سرعت بخشی در روند اجرایی شدن رمپ ورودی پل ابتدایی در 30 کیلومتری شهر رویدر عنوان کرد که به علت تقاطع با جاده اصلی نا ایمن و حادثه خیز است.
رئیس شورای اسلامی شهر رویدر بندرخمیر با قدردانی از حضور مدیران دستگاه های اجرایی استان هرمزگان و پیگیری نمایندگان مجلس اظهار کرد: رفع مشکلات و موانع این شهر نیازمند اختصاص اعتبار، صرف زمان و اولویت بندی است.
طی گزارشی که ایرنا از نشست اخیر نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان دستگاه های اجرایی استان در سفر به رویدر داشتند، رئیس شورای اسلامی شهر رویدر بیان کرده بود که 35 سال است که مردم این شهر آب شرب ندارند و باید تدبیری اندیشه شود برای تامین آب آشامیدنی سالم بخشی از پروژه آب شیرین کن خلیج فارس به این منطقه واگذار شود.
هر 3 روز تنها 3 ساعت آب برای شهر رویدر اختصاص می یابد و به علت این که این آب از محل چاه تامین می شود، غیر قابل شرب و بهداشتی است.
مشکل برق، راه، مخابرات، بهداشت، ورزشی و آموزشی از دیگر مسائل و مشکلات شهر رویدر است که اخیرا شهردار، رئیس شورای شهر، بخشدار و جمعی از دهیاران این منطقه در نشستی سه ساعته با نمایندگان مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی مطرح کردند.
بخش رویدر با بیش از 15هزار نفر جمعیت و 20 روستا در 87 کیلومتری شمال غربی بندر خمیر و 140 کیلومتری بندرعباس مرکز استان هرمزگان قرار دارد.
7195/ 6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام

نظر شما