شناسهٔ خبر: 23613633 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

«ننه تهرونی» مهمان رادیو نمایش می شود

از فردا (پنج شنبه 28 دی ماه)، شنونده سریال جدید رادیویی «ننه تهرونی» به کارگردانی مهدی نمینی مقدم از رادیو نمایش باشید. سریال «سایمدانگ» با بازی بازیگر نقش «یانگوم» و با دوبله مینو غزنوی و منوچهر والی زاده از ۵ بهمن ماه پخش خواهد شد. پنجشنبه 30 دی سال 95 تلخ ترین روز سال شد، روزی که ساختمان پلاسکو بعد از 54 سال فروریخت، حالا بعد از یک سال از گذشت این فاجعه میتوان به وضوح دید که این داغ هنوز تازه است .به همین مناسبت هنرمندان در پیامی اینستاگرامی یاد 16 شهید آتش نشان را گرامی داشتند. «چالش ها و چشم اندازهای جشنواره بین المللی تئاتر فجر» در مجله شبانگاهی شبکه چهار سیما بررسی می شود. شب گذشته مهران مدیری، میزبان محمد موسوی والیبالیست کشورمان شد. مجموعه تلویزیونی «آسمان هوای باران دارد» به کارگردانی شهرام شاه حسینی به لوکیشن دبیرستان دخترانه یادگار امام(ره) در منطقه یک رفته است. بحران کم آبی کشور وزیر نیرو را امشب به برنامه نگاه یک می آورد. برنامه «مهمانخانه» امروز (30 دی) میربان دکتر مهدی کریمی تفرشی چهره ماندگار صنعت و تجارت می شود. با توجه به واکنش تند هواداران احسان علیخانی، مجری و تهیه کننده تلویزیون به شوخی که با او در سریال «لیسانسه ها» شده بود ، سروش صحت کارگردان این سریال در اینستاگرامش در این مورد توضیحاتی داد. نادر سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون اینستاگرامش را با عکسی از خودش به همراه حمید فرخ نژاد به روز کرد. زیبایی های فرهنگی، اجتماعی و معماری روستاهای استان کردستان امشب در قالب مستند تلویزیونی «ژیوار» از شبکه یک به نمایش در می آید. انگار با خودش عهد کرده که شاد باشد، در روزهای سخت و روزهای معمولی. می‌گویداز قدیم گفته‌اند: «خنده بر هر درد بی‌درمان، دواست» و من این نسخه را همیشه همراه خودم دارم و مرتب از آن استفاده می‌کنم. هموطنانمان سال‌هاست با برنامه‌های صبح جمعه که ساختاری شاد و مفرح دارد، جمعه‌های خود را سپری می‌کنند. برنامه جمعه ایرانی که جمعه‌صبح‌ها از ساعت 9 تا 11 از شبکه ایران (موج 90 اف ام) پخش می‌شود، هر هفته از 27 آذر 94 روی آنتن می‌رود. تهیه‌کنندگی و سردبیری این برنامه به عهده ساجد قدوسیان است. نسیم رفیعی و علیرضا جاویدنیا گوینده‌های آن هستند. موسیقی این مجموعه را مجتبی تیموری، حسن مصطفی‌پور و محمد تیموری، همزمان با ضبط برنامه می‌نوازند و صداپیشگ

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، داستان این نمایش که ژیلا تقی زاده آن را نوشته درباره زندگی ننه گلاب تهرونی است که حدود 80 سال پیش در تهران قدیم در نهایت سادگی زندگی کرده و فرم زندگی او برای بسیاری از مردم قدیم تهران الگو بوده است.

در این نمایش رادیویی هنرمندانی چون علی اصغر دریایی، سوسن مقصودلو، مینو جبارزاده، بهادر ابراهیمی، صفا آقاجانی، اکبر ملایی، مونا صفی، سیما خوش چشم و رامین پورایمان به ایفای نقش پرداخته اند.

ننه تهرونی به تهیه کنندگی: فرشاد آذرنیا، صدابرداری: رضا طاهری، گویندگی: سعیده فرضی و افکت: نرگس موسی پور، پنج شنبه ساعت 20:00 از رادیو نمایش پخش می شود.

نظر شما