شناسهٔ خبر: 23613136 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

رئیس هیئت کاراته شهرستان مانه و سلقان عنوان کرد:

حضور جوانان مانه و سملقانی در مسابقات کشوری کاراته

رئیس هیئت کاراته شهرستان مانه و سملقان از حضور کاراته کاران مانه و سملقانی در مسابقات کشوری انتخابی تیم ملی به مناسبت دهه مبارک فجر در شهرستان اصفهان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری آشخانه قربان مهجوری رئیس هیئت کاراته شهرستان مانه و سملقان در گفتگو با خبرنگار ما، از حضور کاراته کاران مانه و سملقانی در مسابقات کشوری انتخابی تیم ملی به مناسبت دهه مبارک فجر در شهرستان اصفهان خبر داد.

مهجوری افزود: این مسابقات کاراته از  تاریخ 26 لغایت 28 دی ماه برگزار می شود. آقایان امیرحسین رشیدی و هادی رضوانی به عنوان رزمی کار و محمد مهجوری به عنوان مربی در این مسابقات شرکت می کنند.

قربان مهجوری، گروه کاراته شهرستان مانه و سملقان را از برترین های استان خراسان شمالی عنوان کرد و گفت: در مرداد ماه سال جاری از 11 ورزشکار اعزامی از خراسان شمالی به مسابقات کاراته و سمینار داوری کشوری در شهرستان ارومیه، 6 کاراته کار از شهرستان مانه و سملقان و 5 ورزشکار دیگر نیز از شهرستان بجنورد، شیروان و اسفراین حضور داشتند که محمد رضا بیدکی از آشخانه مقام دوم کشوری را کسب نمود و بنده قربان مهجوری نیز به داوری بین المللی درجه 4 ارتقاء پیدا کردم.

لازم به ذکر است قربان مهجوری از اساتید برتر کاراته کشوری است که 6 فرزند او و همسرش و نیز کاراته کاران باشگاهِ کاراته ی تربیت _تحتِ نظرِ وی_، از کاراته کاران مطرح کشوری هستند که همگی به اردوهای تیم ملی کشور در سال های متوالی و متمادی راه یافته اند، اکنون این خانواده مورد کم لطفی و عدم حمایت برخی مسئولان قرار گرفته اند.

انتهای خبر/

نظر شما