شناسهٔ خبر: 23612042 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

گشايس دفتر يادبود دريانوردان سانچي در سفارت ايران در پکن

دفتر يادبودي به مناسبت گراميداشت ياد و خاطره دريانوردان نفت کش سانچي در سفارت ايران در پکن گشايش يافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما از پکن ، سفرا ، ديپلماتها و نمايندگان کشورهاي مختلف با حضور در سفارت ايران و امضاي اين دفتر يادبود ، با ملت ايران به ويژه خانواده هاي دريانوردان ، ابراز همدردي کردند.
معاون وزير امور خارجه چين با حضور در محل سفارت ضمن امضاي دفتر يادبود،جان باختن ملوانان عزيز ايراني در حادثه تلخ نفتکش سانچي را به دولت و ملت ايران تسليت گفته و با خانواده اين عزيزان ابراز همدردي کرد.
وي گفت : دولت چين اهميت زيادي براي اين حادثه قائل بود و مقامات اين کشور دستورات لازم را براي نجات جان خدمه و اطفاي حريق را از ابتداي حادثه صادر کرده بودند .
وي با بيان اينکه چين آمادگي دارد تا در خصوص اخذ ويزا براي خانواده بازماندگان براي حضور در چين ، همکاري کند تاکيد کرد : همچنين براي تحقيقات آتي در اين خصوص ، چين از مشارکت ايران بر طقق قوانين و کنوانسيون هاي بين المللي استقبال مي کند.

 
گشايس دفتر يادبود دريانوردان سانچي در سفارت ايران در پکن گشايس دفتر يادبود دريانوردان سانچي در سفارت ايران در پکن گشايس دفتر يادبود دريانوردان سانچي در سفارت ايران در پکن گشايس دفتر يادبود دريانوردان سانچي در سفارت ايران در پکن گشايس دفتر يادبود دريانوردان سانچي در سفارت ايران در پکن
 

نظر شما