شناسهٔ خبر: 23612002 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

گنج‌زاده: امیدوارم مدال طلا در کاراته وان پاریس را تکرار کنم

ملی‌پوش کاراته ایران پیش از حضور در مسابقه‌های کاراته وان پاریس در جایزه بزرگ کرواسی شرک کرد و توانست عنوان نخست را کسب کند.

صاحب‌خبر -

سجاد گنج‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، پس از کسب مدال طلای جایزه بزرگ کرواسی اظهار کرد: مدتی بود در نظر داشتم در جایزه بزرگ کرواسی شرکت کنم به همین دلیل با هروی سرمربی تیم ملی صحبت کردم و او نیز با فدراسیون صحبت کرد و فدراسیون کمک کرد و تغییر بلیت پاریس به کرواسی را انجام داد. بعد از مسابقه‌های world games پنج ماهی از حضور در مسابقات دور  بودم و تنها در رقابت های سوپر لیگ ایران شرکت می‌کردم، به همین دلیل نمی‌توانستم خودم را بسنجم.

او در ادامه افزود: به همین دلیل تصمیم گرفتم تا در جایزه بزرگ کرواسی شرکت کنم و آمادگی‌ام را قبل از حضور در کاراته‌وان پاریس محک بزنم. مسابقه‌ ی خوبی بود، 1800 کاراته‌کا از 23 کشور در آن شرکت کرده بودند. توانستم علاوه بر کسب عنوان نخست به عنوان بهترین بازیکن مسابقه‌ها هم انتخاب شوم و جایزه‌ای را نیز کسب کنم. حس خوبی از حضور در جایزه بزرگ کرواسی دارم.

گنج‌زاده در ادامه درباره برنامه‌هایش و حضور در بازی‌های آسیایی و جهانی گفت: امسال ابتدا رقابت‌های قهرمانی آسیا، بازی‌های آسیایی، دانشجویان جهان و سپس رقابت‌های جهانی را در پیش داریم و در کنار این مسابقات، کاراته وان‌ها را نیز در برنامه داریم. باید با مدیریت بتوانیم در مسابقه‌ها عملکرد خوبی داشته باشیم. کسی در این رقابت‌ها موفق خواهد بود که باهوش‌تر عمل کند و بتواند آمادگی بدنی‌اش را حفظ کند.

ملی‌پوش کاراته ایران در ادامه با اشاره به مسابقه کاراته‌وان پاریس گفت: کاراته‌وان پاریس نخستین مسابقه رسمی سال 2018 است و  مطمئنا همه با تمام قوا در این مسابقه‌ها شرکت خواهند کرد و امیدوارم تیم ملی ایران نیز بتواند در این رقابت خوب ظاهر شود و ملی‌پوشان دست پر به ایران بازگردند. من نیز امیدوارم طلای دوره گذشته ام را تکرار کنم و بر سکوی نخست قرار بگیرم. با توجه به اینکه سال پرترافیکی را در پیش داریم به تمام مسابقه‌ها به عنوان یک پله نگاه می‌کنم. بازی‌های آسیایی و مسابقات قهرمان جهان را باید یکی پس از دیگری طی کنم و ان‌شاءالله بتوانم عملکرد خوبی در مسابقه‌ اصلی داشته باشم.

گنج‌زاده درباره شرایط و وضعیت اردوها بیان کرد:‌ اردوهای خوبی را در مجموعه انقلاب پشت سر گذاشته ایم و پیشرفت را به خوبی حس کرده‌ام. از فدراسیون و کادر فنی به خاطر برگزاری منظم اردوها تشکر می‌کنم و این اردوهای خوب در کسب نتایج کاراته‌وان پاریس بی‌تاثیر نخواهد بود.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما