شناسهٔ خبر: 23609926 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: عصرخودرو | لینک خبر

شرکت خودروسازی چری پا به تکنولوژی آینده می گذارد

حضور آریزو۵ خودران در نمایشگاه خودرو CES

عصر خودرو- شرکت خودروسازی چری چین که همواره یکی از خودروسازان موفق و مطرح این کشور میباشد ، اخیرا با مشارکت شرکت مطرح تکنولوژی baidu نمونه ایی از خودروی آریزو۵ خودران خود را در نمایشگاه در معرض دید عموم قرار داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، شرکت چری هم اکنون با مشارکت ، شرکت های معتبر تکنولوژی در زمینه های تکنولوژی های خودران و خودروهای برقی و تولید موتورهای دوست دار محیط زیست همکاری های گسترده ایی را دارد.
همچنین شرکت چری بیش از 10 نوع فناوری پیشرفته کلیدی را در خودروهای خود بکار گرفته است که در میان انها میتوان  به سیستم مسیریاب تعاملی-سیستم کابین های نسل بعدی-ردیاب مردمک چشم و شناسایی چهره و فناوری کلیدی سیستم ردیابی دوربرد اشاره نمود
بسیاری از کارشناسات معتقد هستند همانگونه که گوشی های اپل صنعت گوشی را متحول کرد خودروهای هوشمند نیز این صنعت رامتحول خواهد کرد.
شایان ذکر است شرکت چری در راستای اهداف  خود در اینده برای تولید خودروهایی با بالاترین و به روزترین تکنولوژی ها  یک شرکت تکنولوژی در زمینه خودروهای هوشمند به نام leonis  در سیتیکن ولی امریکای شمالی به ثبت رسانده است  که گواهینامه های لازم جهت تست خودرو در کالیفرنیا را هم دریافت خواهد نمود.
فعالیت های چری در زمینه تکنولوژی های نوین  و هوش مصنوعی توجه بسیاری از دست اندرکاران تکنولوژی در سیلیکون ولی را معطوف به خود داشته است.
شرکت چری در نمایشگاه 2018 CES  به خوبی جایگاه خود را به عنوان برندی با آینده درخشان در صنعت خودروسازی نشان داد..
چری اریزو5 محصول مدرن چری با طراحی جذاب میباشد ، که علاوه بر نسخه خودران ان ، مدل برقی ان نیز در نمایشگاه خودرو تهران به نمایش درامد و در طول بیش از یک سال از عرضه ان به بازار کشور ، عملکرد و فروش موفقی داشته است.

نظر شما