شناسهٔ خبر: 23607429 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی عنوان کرد:

تحقق قول همکاری استاندار خراسان جنوبی در خصوص نمایشگاه کتاب

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از تحقق اعتبارات یازدهمین نمایشگاه کتاب استان توسط استاندار خراسان جنوبی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبی،احمد محبی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اعلام این خبر گفت:بی شک هرساله نمایشگاه کتاب استان یکی از رویداد های بزرگ فرهنگی استان است که در برگزاری آن به لحاظ اعتباری با چالش های زیادی رو به رو می شویم که به حمدالله امسال با پیگیری های انجام شده از سوی این اداره کل بخش مهمی از اعتبارت آن توسط استاندار فرهنگ دوست استان محقق شد.

 

وی با بیان اینکه این اداره کل همه ساله در تلاش است  تا نمایشگاه بزرگ کتاب استان را با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، حمایت از ناشران، تلاش برای وارد کردن کتاب به سبد خانوار، صرفه‌جویی در وقت خریدار و برآورده کردن نیاز اقشار مختلف جامعه برگزار نماید اظهار امیدواری کرد با توجه به نگاه و توجه جدی استاندار خراسان جنوبی به مقوله فرهنگ و هنر استان بتوانیم همه ساله نمایشگاه هایی در خور شان مردم این استان برگزار نماییم.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه نمایشگاه بزرگ کتاب خراسان جنوبی از ١٧  تا ٢٢ مهرماه سالجاری برگزار شد از عرضه ٤٢ هزار عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب امسال خبر داد و گفت: ٨٠٠ میلیون ریال یارانه به نمایشگاه بین‌المللی کتاب خراسان جنوبی اختصاص یافت و ٤ میلیارد ریال بن کارت خرید کتاب در طول برگزاری نمایشگاه توزیع شد.

 

محبی در پایان با بیان اینکه در سال گذشته نمایشگاه کتاب استان به دلیل مشکلات مالی برگزار نشد یادآور شد:یاردهمین نمایشگاه بزرگ  کتاب استان امسال با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال با مساعدت استاندار خراسان جنوبی برگزار شد.

نظر شما