شناسهٔ خبر: 23606028 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

کریم انصاری‌فرد: مهم‌تر از آقای گل شدن من، قهرمانی المپیاکوس است

نمی‌دانم این فصل چند گل می‌زنم

مهاجم ملی‌پوش، دوشنبه‌شب دوباره در لیگ یونان گل زد و با 9 گل زده به تنهایی در صدر جدول گلزنان ایستاد.در این بازی المپیاکوس میزبان لامیا بود و یاران انصاری فرد با نتیجه 2 بر صفر مقابل حریف خودشان پیروز شدند.کریم حالا بلندپروازی‌هایش بیشتر شده و می‌خواهد همین موفقیت‌هایش را در جام جهانی تکرار کند. او به آینده امیدوار است و یکی از اهدافش آقای گل شدن در لیگ یونان است.

صاحب‌خبر -

کریم! درباره این بازی صحبت کن و گلی که زدی.

این بازی آسانی برای ما نبود و در این دیدار تلاش زیادی کردیم تا سه امتیاز بازی را کسب کنیم. ما به هر تیمی که در سوپر لیگ حضور دارد، احترام میگذاریم. همه ما آماده هستیم و میخواهیم در صدر جدول سوپر لیگ یونان بمانیم. هر یک از بازیکنان ما در هر دیدار وظیفهای بر دوش دارد که تلاش میکند به نحو احسن انجام دهد. به نظرم ما در این دیدار آنچه سرمربی از ما خواسته بود را اجرا کردیم.

به نظر با سایر مهاجمان تیم بخوبی هماهنگ شدهای.

این که بسیاری از همبازیهایم در تیم خیلی خوب عمل میکنند، باعث خوشحالیم است.ما همکاری خوبی باهم داریم و تلاشمان این است برنامه سرمربی را اجرا کنیم. میرالاس بتازگی به تیم ما اضافه شده است و از همدیگر یاد میگیریم و در کنار هم خوب عمل میکنیم. تمام همبازی هایم این احساس را به من منتقل میکنند که پشت من هستند و به من کمک میکنند تا گلزنی کنم.

توحالا با 9 گل زده در صدر جدول هستی.فکر میکنی این روند ادامه داشته باشد؟

همچنان که اطلاع دارید من ابتدای فصل نزدیک به سه ماه از بازیها حضور نداشتم و همیشه دنبال فرصتی بودم تا وارد زمین بازی شوم و بجنگم. همیشه تلاش میکنم تیمم بهترین باشد. وظیفه من گلزنی برای تیم است و من همیشه آنچه را در توانم است برای تیم به کار میگیرم. نمیدانم این فصل را با زدن چند گل به پایان میبرم؛ اما مهم تر از آقای گلی من، قهرمانی تیم در سوپر لیگ یونان در پایان فصل است.

نظر شما