شناسهٔ خبر: 23603387 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اشتغال ،مسکن و ازدواج مهم ترین مشکلات

معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت: مردم باید همواره از خدمات دولت و نظام آگاه شوند و به آنچه در کشور انجام می شود، امیدوار باشند

صاحب‌خبر -


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز همدان ، آقای شاهرخی در دیدار با امام جمعه ملایرافزود: دولت تدبیر و امید در شرایط بسیار سختی کار خود را آغاز کرد و با تلاش های صورت گرفته امروز شاهد تورم ۴۲ درصدی نیستیم.
او تصریح کرد: البته این بدان معنا نیست که گرانی و مشکلات متوقف شده است بلکه گام های مهمی در زمینه کاهش تورم، ایجاد اشتغال و سایر اقدامات برداشته شده است.
معاون استاندار گفت: در چهار سال گذشته ۶۰۰ کارگاه تعطیل در سطح استان از جمله در شهرستان ملایر بازگشایی و تلاش شده کارگاه های موجود نیز حفظ شود.
امام جمعه ملایرنیزبا قدردانی ازحضور پرشکوه مردم این شهرستان در محکومیت ناآرامی ها با تاکید بر اینکه اقدامات و مسائل باید بدون حب و بغض و جهت گیری تحلیل و ارزیابی شود افزود: گرانی همیشه بوده، اما باید مدیریت شود و شیب ملایمی داشته باشد تا مردم اذیت نشوند و عده ای هم در این میان نتوانند فرصت طلبی و سودجویی کنند.
او مشکل عمده کنونی کشور را اشتغال، مسکن و ازدواج جوانان برشمرد و تصریح کرد: پرداخت وام های اشتغال و ازدواج برای جوانان باید تسهیل شود.
آیت الله سید رضا فاضلیان هم با تاکید بر لزوم حل مشکلات مردم و رسیدگی به خواسته ها و نیازهای آنها گفت: ارائه این خدمات اگراز حد امکان خارج بود، مسؤولان باید با اخلاق خوب و حسن خلق پاسخگوی مردم باشند.
امام جمعه سابق ملایر از دولت و همه مسؤولان نظام خواست برای حل مشکلات مردم و جامعه به ویژه مشکل بیکاری جوانان گام های بلندتری بردارند

 

اشتغال ،مسکن و ازدواج مهم ترین مشکلات اشتغال ،مسکن و ازدواج مهم ترین مشکلات اشتغال ،مسکن و ازدواج مهم ترین مشکلات اشتغال ،مسکن و ازدواج مهم ترین مشکلات

نظر شما