شناسهٔ خبر: 23603308 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

تیم لیگ برتری فوتسال بانوان مازندران پنج نفره شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، این تیم که فردا چهارشنبه در برابر تیم مشکی پوشان خراسان بازی دارد ، روز سه شنبه با پنج بازیکن راهی مشهد شده است . برابر مقررات ، در هر

صاحب‌خبر - به گزارش خبرنگار ایرنا، این تیم که فردا چهارشنبه در برابر تیم مشکی پوشان خراسان بازی دارد ، روز سه شنبه با پنج بازیکن راهی مشهد شده است .
برابر مقررات ، در هر مسابقه تعداد بازیکنان یک تیم نباید بیشتر یا کمتر از پنج نفر باشد که یکی از آنها دروازبان است . هر تیم می تواند حداکثر تا هفت بازیکن ذخیره داشته باشد .
همچنین اگر به دلیل اخراج ، تعداد بازیکنان یک تیم به کمتر از سه بازیکن برسد بازی باید تعطیل می شود .
سرمربی تیم استقلال ساری عصر سه شنبه در آستانه بازی تیمش برابر مشکی پوشان خراسان رضوی به خبرنگار ایرنا گفت :
** جدائی 10 بازیکن از ابتدای فصل
متاسفانه از نیم فصل دوم و به تدریج با جدایی چندین بازیکن از تیم استقلال ساری ، در دیدارهای هفته گذشته و پیش از بازی هفته با 5 و در برخی روزها تا 7 بازیکن تمرینات را برگزار کردیم و برای بازی روز چهارشنبه بدون بازیکن تعویضی به مصاف میزبان خود خواهیم رفت.
نجمه مسلمی افزود : ما در ابتدای فصل 15 بازیکن در اختیار داشتیم که متاسفانه تاکنون 10بازیکن به علت حمایت نکردن حامیان مالی از تیم ما جدا شدند وشرایط بسیار بدی بر تیم حاکم شده است.
وی گفت : برای تیمی که در لیگ برتر حضور دارد ، وضعی بدتر از این قابل تصور نیست بویژه این که بازیکن های خروجی تیم استقلال ساری را تیم های ته جدولی جذب و خودشان را تقویت کردند و ما ضعیف تر از نیم فصل شدیم.
سرمربی تیم استقلال ساری افزود : به عنوان مسئول کادرفنی درکنار خانم محمدی سرپرست تیم به هر دری برای کمک و تقویت مالی تیم وارد شدیم، اما متاسفانه به جز حمایت اندکی که فقط برای اعزام و میزبانی مسابقات لیگ از دو سه نفر داشتیم، کمکی به تیم نشد و این وضعیت خستگی و فشار را به همه اعضای تیم وارد می کند.
مسلمی با ابراز نارضایتی از شرایط بد این تیم ، گفت : متاسفانه وضعیت همچنان به روال گذشته است و شرایط بد مالی این تیم همچنان پابرجاست وهیچ تغییری نکرده است.
** مصاف ما با سرمربی و بازیکنان تیم ملی جوانان است
وی درخصوص بازی روز چهارشنبه تیمش با مشکی پوشان خراسان رضوی هم گفت : تیم مشهدی از سرمربی و بازیکنان تیم ملی فوتسال جوانان سود می برد و هم اکنون در رده چهارم لیگ برتر قرار دارد.
مسلمی افزود : دیدار سختی را در پیش داریم و در وضعیت ناعادلانه ای به مصاف تیم مدعی مشکی پوشان خراسان می رویم، اما تلاش خودمان را خواهیم کرد.
** حضور بازیکنان فعلی با تاکتیک خواهش و تمنا
سرپرست تیم استقلال ساری هم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت : حتی در تمرینات روزانه خودمان با کمبود بازیکن مواجه شدیم و در حال حاضر با 5 بازیکنی که برای دیدار با تیم مشکی پوشان خراسان اعزام شدیم، با خواهش و تمنا از آنان بوده که در تمرینات شرکت کردند.
رعنا محمدی افزود : کمک ها و حمایت هایی را که از ابتدای فصل انتظار داشتیم و روی برخی افراد برای کمک به تیم حساب باز کرده بودیم ، محقق نشد و همه کوتاهی و بی تفاوتی داشتند و تیم استقلال را با کوهی از مشکلات در لیگ برتر تنها گذاشتند.
وی ادامه داد : واقعا اگر پول حداقلی در اختیار داشتیم می توانستیم جلوی رفتن برخی از بازیکنان تاثیرگذار تیم را بگیریم که در شرایط کم بازیکنی قرار نگیریم وجذب تیم های رقیب نشوند.
سرپرست تیم استقلال ساری گفت : در عین حال دو بازیکن کم سن ما که در شرایط امتحانات نیم سال خود هستند ، قرار شد تا قبل از بازی روز چهارشنبه در مشهد به تیم ملحق شوند که امیدواریم این کار انجام شود چون در غیر این صورت برای بازی با تیم مشکی پوشان با مشکل کمبود و تعویض بازیکن مواجه خواهیم شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، تیم استقلال ساری در حالی فردا در چارچوب هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال زنان باشگاههای به مصاف تیم مشکی پوشان خراسان رضوی می رود که مشهدی ها با 27 امتیاز در رده چهارم قرار دارند و نماینده مازندران هم با 7 امتیاز رده یازدهم جدول دوازده تیمی لیگ برتر فوتسال زنان باشگاه های کشور را به خود اختصاص داده است .
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654
انتهای پیام

نظر شما