شناسهٔ خبر: 23603302 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

هدف هیات کاراته اصفهان افزایش مدال های این استان در سال آینده است

به گزارش ایرنا، رئیس هیات کاراته استان اصفهان عصر سه شنبه در نشستی خبری گفت: امسال 30 مدال در رقابت‌های کشوری و 10 مدال در رقابت‌های آسیایی و بین المللی توسط

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، رئیس هیات کاراته استان اصفهان عصر سه شنبه در نشستی خبری گفت: امسال 30 مدال در رقابت‌های کشوری و 10 مدال در رقابت‌های آسیایی و بین المللی توسط کاراته کاهای استان در دو بخش آقایان و بانوان کسب شد و قصد داریم با برنامه های ویژه نظیر میزبانی اردوهای تیم ملی، برپایی دوره های آموزشی و ایجاد انگیزه در ورزشکاران، این آمار را افزایش دهیم.
علی دوانیان اضافه کرد: پس از المپیکی شدن رشته کاراته شاهد افزایش چشمگیر علاقه‌مندان به این رشته در بخش های بانوان و آقایان بوده ایم و این موضوع در شهرستان‌های مختلف استان نیز بوضوح دیده می شود.
رئیس هیات کاراته استان اصفهان خاطرنشان کرد: خودباوری و ایجاد انگیزه در ورزشکاران از اهداف دیگری است که در سال ۹۷ دنبال می‌ کنیم.
وی گفت: در حال حاضر حدود 15 هزار ورزشکار، مربی و داور کاراته در استان فعالیت می کنند و غیر از شهرهای بویین میاندشت و دهق(در غرب استان)، سایر شهرهای استان در این رشته فعال است.
به گفته دوانیان، در سال ۹۰ استان اصفهان دو داور آسیایی و جهانی داشت، اما هم اکنون 9 داور مرد و پنج داور زن این استان در سطح آسیایی و جهانی فعالیت می کنند.
وی در باره مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کاراته به میزبانی اصفهان نیز اظهار کرد: این رقابت ها فارغ از مباحث مالی که خود آن را تامین کرده ایم، مزیتی برای کاراته اصفهان محسوب می شود، زیرا ورزشکارانی که نتوانستند در این مسابقات حاضر شوند یا علاقه مندان به این رشته، از نزدیک شاهد مصاف بهترین های کشور خواهند بود که خود به منزله دوره آموزشی تخصصی و حرفه ای است.
به گزارش ایرنا، مسابقات بخش آقایان این رقابت ها 27 تا 29 دی‌ و رقابت‌های بانوان چهارم تا ششم بهمن در بخش های کاتا، کومیته انفرادی و کاتای تیمی به میزبانی اصفهان برگزار خواهد شد.
ت / 6020 /6027 خبرنگار: علیرضا حکیمیان* انتشار: شکراللهی
انتهای پیام

نظر شما