شناسهٔ خبر: 23602576 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امیرحسنخانی در تشریح نشست کمیسیون اصل نود مجلس:

سازمان مدیریت بحران بدون قانون اداره می‌شود/ 5 سال از انقضای اداره آزمایشی سازمان می گذرد

تهران - ایرنا - نایب رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه این کمیسیون گفت: حدود پنج سال است که سازمان مدیریت بحران بدون قانون اداره می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از خانه ملت، محمدرضا امیرحسنخانی در تشریح جلسه عصر امروز -سه شنبه- کمیسیون اصل نود افزود: در این جلسه گزارشی از مناطق زلزله زده غرب کشور از سوی رئیس کمیسیون ارائه شد.
نماینده مردم طبس، سرایان، بشرویه و فردوس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: داوود محمدی به همراه برخی کارشناسان و نمایندگان مناطق زلزله زده سفری به کرمانشاه داشتند و از نزدیک از مشکلات کار باخبر شده و در جریان امور رسیدگی به زلزله زدگان قرار گرفتند.
وی افزود: گزارش اولیه در جلسه امروز قرائت شد و قرار است سایر نمایندگان عضو نیز گزارش خود را تکمیل کرده که در نهایت در کمیسیون تجمیع شده، به هیات رئیسه رفته و در صحن علنی قرائت شود.
امیرحسنخانی در ادامه با بیان این که سازمان مدیریت بحران پنج سال است که قانونی ندارد، اظهار داشت: سازمان مدیریت بحران به واسطه مصوبه مجلس تشکیل شد و قرار بود قانون نحوه اداره آن به صورت آزمایشی برای پنج سال باشد که در حال حاضر پنج سال از پایان پنج ساله آزمایشی گذشته است.
نایب رئیس کمیسیون اصل نود با بیان این که قانون سازمان مدیریت بحران باید دائمی شود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر این سازمان با قانون قبلی هدایت می شود که باید قانون دائمی برای آن مصوب شود.
سیام**1751
تنظیم: خسرو محمدی *ناشر: امیر کاردان راد

انتهای پیام /*

نظر شما