شناسهٔ خبر: 23602468 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آلبوم «بی محابا» از محمد معتمدی به نفع بنیاد کودک منتشر شد

تهران-ایرنا- جدیدترین آلبوم 'محمد معتمدی' خواننده برجسته موسیقی ایرانی به پیشنهاد ابراهیم طهرانی پور آهنگساز این اثر به نفع دانش‌آموزان بنیادکودک رونمایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا این اثر هنری که امروز سه شنبه در شهر کتاب دانشگاه تهران رونمایی شد توسط مرکز موسیقی رها منتشر و توزیع توسط مرکز موسیقی رها منتشر شده و توزیع می شود.
قطعات ای عشق، کوی خرابات، بی‌کمترین بهانه، وعده دیدار، بی‌کلام‌سواران با اشعاری از نعمت الله شمسی پور، عصمت بخارایی، زنده‌یاد حسین امینی و مولانا همراه است که توسط پویا سرایی ساخته شده‌اند.
'میخانه' و 'یار با ماست' دو قطعه دیگر از این آلبوم را تشکیل می‌دهند که با اشعاری از حافظ و با تنظیم امیرحسین و امیرفرهنگ اسکندری و تکنوازی تنبور تولید شده اند.
نوازندگانی که در این آلبوم همکاری داشته‌اند عبارتند از ابراهیم و امیرحسین طهرانی پور (تنبور)، عبدالرضا رهنما (تنبور)، میثم مروستی (ویولن و آلتو) و علی جعفری پویان (ویولن)، آتنا اشتیاقی (ویولنسل)، حسین رضایی‌نیا (دف)، امیرفرهنگ اسکندری و آزاد میرزاپور (عود)، زکریا یوسفی (سازهای کوبه ای) و علیرضا دریایی و امیرحسین اسکندریان (کمانچه) هستند.
فراهنگ** 1355**1823
دریافت: علی اکبر قزوینیان ** انتشار: طاهره نبی اللهی

انتهای پیام /*

نظر شما