شناسهٔ خبر: 23601109 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۶۰ طرح عمرانی دهه فجر در درمیان به بهره‌برداری می‌رسد

R41348/P1377/S6,56/CT11

فرماندار درمیان گفت: همزمان با دهه فجر سال جاری ۶۰ پروژه عمرانی در سطح شهرستان درمیان به بهره‌برداری خواهد رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از درمیان، محمد بشیری زاده ظهر امروز در نشست ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان درمیان اظهار داشت: این پروژه‌ها با هزینه کرد 128 میلیارد و 676 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی، استانی و سایر منابع به بهره‌برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه 7 هزار و 471 خانوار در 4 شهر و 48 روستای شهرستان از خدمات این طرح‌ها بهره‌مند خواهند شد، گفت: با افتتاح 14 پروژه شهری و 46 پروژه روستایی برای 74 نفر به صورت مستقیم و پایدار و برای 350 نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

بشیری‌زاده با بیان اینکه برنامه‌های هه فجر در شهرستان باید مردمی محور بوده و مردم در مراسمات حضور مستمر داشته باشند تاکید کرد:حضور فعال وموثر مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه پروژه‌هایی که در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید 100 درصد آماده بهره برداری است، گفت:غبار روبی مزار شهدا، دیدار باخانواده شهدا، تشکیل جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی با حضور استاندار و مدیران کل استان در جلسات مختلف و همچنین بازدید از کارخانه سیمان باقران از برنامه‌های جانبی در دهه فجر است.

فرماندار درمیان گازرسانی به روستاها را مهم ترین پروژه دهه فجر در درمیان دانست و گفت: 17 روستا در بخش گزیک و 37 روستا در بخش قهستان گازرسانی خواهد شد و همچنین مرکز بهداشتی درمیانی روستای خوان و نوغاب نیز به بهره برداری خواهد رسید.

بشیری زاده با اشاره به مشکلات مردم شهرستان در مورد زمین ها گفت: منابع طبیعی و بنیاد مستضعفان با برگزاری جلسات سعی کنند هرچه سریع‌تر مشکل مردم را در این زمینه برطرف کنند.

وی با اشاره به حضور گسترده و پرشور ملت بصیر و قدرشناس ایران در تمامی عرصه‌های انقلاب اسلامی افزود: در تمام این حماسه‌های تاریخی حضور مردم و وحدت و اتحادی که داشته‌اند مهم‌ترین عامل پیروزی بوده است و امروز نیز اگر ایران اسلامی به عنوان یک کشور مقتدر در دنیا حرفی برای گفتن دارد به واسطه حضور و پشتیبانی مردم از ولایت است.

وی افزود: رویکرد همه ما در برنامه‌های دهه مبارک فجر باید یک رویکرد ملی و در راستای ایجاد تحکیم وحدت باشد، دهه فجر متعلق به قشر و جناح خاصی نیست، همه ما به شهدا و انقلاب بدهکاریم بنابراین چه مراسمی مهم‌تر از گرامیداشت دهه پیروزی انقلاب تا دین‌مان را به آنان ادا کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما