شناسهٔ خبر: 23601108 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جذب گردشگر از کشورهای اروپایی در دستور کار سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری است

وین - ایرنا - معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری در سفر به هلند تاکید کرد که جذب گردشگر از کشورهای اروپایی در دستور کار این سازمان قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، 'علی اصغر مونسان' در ادامه سفر به هلند روز سه شنبه در جلسه ای با تورگردانان و فعالان گردشگری در زمینه اعزام گردشگر به کشورمان، راهها ،موانع و مشکلات سفر گردشگران هلندی به ایران را مورد بررسی قرار داد.
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این جلسه با اشاره به رویکرد جذب گردشگر خارجی از سوی سازمان متبوع تاکید نمود جذب گردشگر از کشورهای اروپایی در دستور کار این سازمان قرار دارد.
مونسان همچنین در جلسه دیگری با سرمایه گذاران خارجی و ایرانی از آنان برای سرمایه گذاری در زمینه ساخت هتل، شهر بازی و تاسیسات زیربنایی گردشگری در کشورمان دعوت بعمل آورد.مونسان همچنین در نشستی با نمایندگان و دست اندرکاران موزه های هلند شرکت کرد و در این جلسه برای برگزاری نمایشگاههای موزه ای بصورت متقابل در کشورهای یکدیگر اعلام آمادگی کرد.
به گزارش ایرنا ، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری جمهوری اسلامی ایران که برای بررسی توسعه همکاری در زمینه جذب گردشگر، تبادل تجربه در خصوص صنایع دستی و ایجاد ارتباط نزدیک با موزه های دو کشور به هلند سفر کرده است، پیش از این در بازدید از نمایشگاه گردشگری اوترخت و دیدار با رئیس این نمایشگاه ،با اعلام اینکه هفته آینده در تاریخ سوم بهمن ماه نمایشگاه گردشگری ایران در تهران افتتاح خواهد شد ، این رویداد را فرصت مناسبی برای رایزنی در خصوص گسترش مناسبات گردشگری با سایر کشورها از جمله هلند بر شمرد.
مونسان تاکید کرد نمایشگاه گردشگری ایران در اوایل بهمن ماه ، رویداد بزرگی است که بر جذب گردشگر خارجی توسط کشورمان تاثیر خواهد گذاشت.
وی خاطرنشان کرد جمهوری اسلامی ایران برنامه ای را در زمینه توسعه گردشگری تدوین کرده که براساس چشم انداز این برنامه به هدف جذب 20 میلیون گردشگر و 25 میلیارد دلار درآمد ارزی ظرف 8 سال آینده برسد.
اروپام**1078** خبرنگار: بابک جعفری - انتشاردهنده: محمد حسن دوستارگان

انتهای پیام /*

نظر شما