شناسهٔ خبر: 23600883 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

حرکت رو به جلو صنعت فجر شیراز برای جبران امتیازات

R41382/P1336/S6,61/CT7

در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان تیم «پویندگان صنعت فجر شیراز» به مصاف «شهرداری رشت» می‌رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان 11 صبح روز چهارشنبه 27 دی‌ماه تیم «پویندگان صنعت فجر شیراز» در دیداری خارج از خانه به مصاف «شهرداری رشت» می‌روند.

فریبا کعبی، فهیمه فتاحی، لیلا ویسی و معصومه اعلایی داوران دیدار این دو تیم هستند. دیدار رفت این دو تیم با نتیجه 2 بر یک به نفع شهرداری رشت پایان یافت.

تیم پویندگان صنعت فجر شیراز در 14 بازی گذشته خود 6 پیروزی، یک تساوی و 7 باخت داشته و با کسب 19 امتیاز در رده هفتم جدول 12 تیمی قرار دارد. این تیم در صورت برد در این دیدار و در صورت عدم نتیجه‌گیری دیگر رقبا به رده پنجم یا ششم جدول می‌رسد.

تیم پویندگان صنعت فجر شیراز تاکنون 41 گل زده و 46 گل دریافت کرده است. این تیم نیم فصل دوم را طوفانی آغاز کرده و تاکنون از سد سه حریف خود گذشته است و در این دیدار نیز در پی جبران دور رفت و کسب چهارمین برد متوالی است.

در مقابل تیم شهرداری رشت قرار دارد که در 14 هفته گذشته 5 پیروزی، یک تساوی و 8 باخت را تجربه کرده است و در حال حاضر با 16 امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد.   

تیم شهرداری رشت تاکنون 48 گل زده و 54 گل دریافت کرده است، شهرداری‌چی‌ها در صورت برد در این دیدار خانگی به رده هفتم جدول می‌رسند.

در حال حاضر تیم‌های پالایش نفت آبادان با 40 امتیاز، شرکت ملی حفاری اهواز با 37 و دانشگاه آزاد تهران با 36 امتیاز در رده اول تا سوم جدول قرار دارند.

نتایج قبلی تیم پویندگان صنعت فجر  شیراز

تیم پویندگان صنعت فجر شیراز در هفته نخست مقابل دانشگاه پیام نور سیرجان با نتیجه 2 بر 3 تن به شکست دادند، در هفته دوم مقابل مس رفسنجان با نتیجه 8 بر یک مغلوب شدند.

این تیم در هفته سوم مقابل سیاه‌جامگان خراسان رضوی با نتیجه 4 بر 3 پیروز شد، در هفته چهارم مقابل شهرداری رشت 2 بر یک مغلوب شد، در هفته پنجم 3 بر 2 از سد نفت طلائیه گذشت و در هفته ششم مقابل تیم استقلال ساری یک بر یک به تساوی رسید.

پویندگان صنعت فجر شیراز در هفته هفتم رقابت‌ها مقابل تیم پالایش نفت آبادان 6 بر صفر بازی را به میهمان خود واگذار کردند. در هفته هشتم مقابل تیم دانشگاه آزاد تهران 3 بر 2 مغلوب شدند.

فجری‌ها در هفته نهم مقابل تیم ملی حفاری اهواز 5 بر یک بازی را واگذار کردند. در هفته دهم مقابل بانوان البرز زنجان با نتیجه پرگل 12 بر صفر پیروز شدند و در هفته یازدهم مقابل دختران کویر کرمان 7 بر 2 شکست خوردند.

بانوان پویندگان صنعت فجر شیراز در هفته دوازدهم مقابل تیم پیام نور سیرجان 5 بر 2 پیروز شدند. در هفته سیزدهم مقابل مس رفسنجان 5 بر 3 پیروز شدند و در هفته چهارهم دو بر یک سیاه جامگان خراسان را پشت سر گذاشتند.

انتهای پیام/

نظر شما