شناسهٔ خبر: 23600609 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

در شورای آموزش و پرورش مطرح شد؛

کسب رتبه ممتاز ملی توسط دو مدرسه اسدآباد

مدارس نمونه دولتی شهیدان خزایی و علیپور رتبه ممتاز ملی و اهتمام به کیفیت از سازمان ملی استاندارد را دریافت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خ آوای سیدجمال؛ پیش از ظهر امروز شورای آموزش‌وپرورش اسدآباد در مدرسه نمونه دولتی شهید خزایی این شهر برگزار و موضوعاتی مختلفی ازجمله تغییر کاربری یک زمین بخش خصوصی، اجاره یکی ا مدارس به دانشگاه آزاد، اعزام راهیان نور و برنامه‌های دهه فجر و ایام فاطمیه در مدارس پیش‌بینی و بررسی شد.

در این نشست شورا که رئیس شورای آموزش و پرورش از انتخاب دو مدرسه نمونه دولتی شهید علیپور و شهید خزایی در بین 100 مدرسه نمونه کشوری خبر داد و اظهار کرد: این انتخاب بر اساس 300 شاخص بوده و این افتخاری برای شهر اسدآباد است.

رحمان سجادی بابیان اینکه 261 فضای آموزشی در شهرستان داریم که هزینه نگهداری آن‌ها برای آموزش‌وپرورش دشوار شده است، گفت: از این تعداد بخشی از مدارس از محیط آموزشی به تجاری بار درآمدزایی تبدیل خواهند شد.

وی با اشاره به موقعیت 3 مدرسه شهر اسدآباد در مراکز اصلی شهر، گفت: می‌توان بخشی از این محیط آموزشی را به‌عنوان تجاری و یا محل کسب دست‌فروشان و یا پارکینگ استفاده کرد.

فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به دهه اول ایام فاطمیه و سیره رو روش زندگانی حضرت فاطمه(س)،گفت: می‌طلبد که در این زمینه برنامه‌های مختلفی در مدارس در دستور کار باشد.

حسین افشاری انتخاب مدرسه شهید خزایی را به‌عنوان یک از مدارس نمونه کشوری یک افتخار دانست و گفت: یکی از شاخص‌های این انتخاب نظام آراستگی و تنوع در محیط آموزشی است.

امام جمعه اسدآباد هم با تأکید بر اعزام دانش آموزان به راهیان نور، اظهار کرد: هرچه بتوانیم درزمینهٔ کار معنوی فعالیت داشته باشیم، می‌توانیم بهتر نسل جدید را با دوران دفاع مقدس آشنا کنیم.

حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی مجد در بخشی از سخنانش از نیروهای نظامی و انتظامی در راستای خاموشی اغتشاشات قدردانی کرد.

فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی  اسدآباد هم در این نشست از اعزام دو مرحله دانش آموزان تا پایا سال جاری به اردوی راهیان نور خبر داد و گفت: امسال در یک مرحله 370 نفر به غرب کشور و 273 نفر به جنوب کشور اعزام شدند.

مرادی تصریح کرد: امسال در 9 بهمن‌ماه نیز تعداد 400 دانش‌آموز به راهیان نور اعزام خواهند شد، افزود: البته یک دوره اعزام نیز برای خواهران به تعداد 300 نفر در اسفندماه خواهیم داشت.

انتهای پیام/

نظر شما