شناسهٔ خبر: 23600437 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

رئیس ستاد اقامه نماز خبر داد؛

برگزاری مسابقه کشوری عکس نماز/نامگذاری یکی از میادین اصلی شهر به نام «نماز»

رئیس ستاد اقامه نماز استان هرمزگان با بیان اینکه مسابقه کشوری عکس نمازی جهت ترویج نماز در تمام استان ها برگزار می شود،افزود:از انجایی که نماز باید در جامعه بیش از پیش مطرح شود، ساد اقامه نماز در نظر دارد با همکاری شهرداری یکی از میادین اصلی شهر را میدان نماز، نامگذاری کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛محمد حسن فروزان نژاد رئیس ستاد اقامه نماز استان هرمزگان، ظهر امروز در نشست خبری با حضور مسئولان نهادها و سازمان های استان با اشاره به اینکه ستاد اقامه نماز کشور در نظر دارد ، مسابقه عکس با موضوع نماز برگزار کند،اظهار کرد: نماز بدنه اصلی نظام محسوب می شود ازهمین رو ستاد اقامه نماز کشور برای گسترش بیشتر نماز در جامعه، مسابقه عکس نمازی رادر سطح ملی برای عموم مردم برگزارکند.

رئیس ستاد اقامه نماز افزود: با توجه به اینکه جریان فتنه توسط دشمنان نظام شکل گرفته بود، و در پی آن تلگرام که منبع نشر خبرهای دشمنان بود فیلترشد بنابراین نشر مسابقه نمازی به شکل دلخواه صورت نگرفت.

فروزان نژاد در ادامه گفت: مهلت ارسال عکس نمازی تا پایان دی ماه بود، که اکنون تا 10 بهمن ماه تمدید شده و عموم مردم می توانند با ارسال عدد 17 به سامانه1000017 و دریافت اپلیکیشن در این مسابقه شرکت کنند.

وی با اشاره به نقش موثر مردم در ترویج نماز، تصریح کرد: صفوف نماز که همزمان با اذان صبح توسط پاکبان ها در نقاط مختلف شهر شکل گرفته است، جلوه ی زیبایی از اهمیت مردم به خواندن به موقع نماز است.

رئیس ستاد اقامه نماز بیان کرد: با همکاری مدیرکل محترم اوقاف و امورخیریه، طرح هایی برای مسابقه هایی با موضوع نماز در بین دانش آموزان و خانواده های کارمندان اوقاف ارائه شده است؛ که به زودی انجام می شود.

فروزان نژاد با بیان اینکه در آستانه 39 سالگرد پیروزی انقلاب قرار داریم، افزود: بعد از انقلاب فتنه های مختلفی در کشور صورت گرفته که از جمله آن ها: فتنه کردستان، فتنه صدام و فتنه سال 78،فتنه 88 و اکنون فتنه 96 بوده که دشمن در تمامی این فتنه ها شکست خورده، زیرا مردم انقلابی ایران در همه ی عرصه ها حضور دارند ونقشه های دشمن را با شکست مواجه کردند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی با اراده خداوند پیروز شده است. به همین دلیل قطعا یه هیچ قدرتی نمی تواند در برابر اراده و خواست خداوند بایستد.

رئیس ستاد اقامه نماز با اشاره به اینکه انقلاب از مساجد شروع شد،گفت: مساجد مکانی برای تجمع مردم و برنامه ریزی برای برگزاری راهپیمایی در سطح شهر صورت می گرفت، و مردم با وضو در راهپیمایی ها شرکت می کردند .

فروزان نژاد ادامه داد: نماز جلوه ای از انقلاب اسلامی در جامعه است و مسئولان برگزاری راهپیمایی باید زمان برگزاری آن را طوری تنظیم کنند که خاتمه آن با تشکیل صفوف نماز اول وقت در مساجد و خیابان ها باشد.

وی بیان کرد: نماز در مدرسه، نماز در دانشگاه، نماز مسجد محله ی ما، نماز جمعه شهرما، نماز محل کار،نماز در اردوی ما از محورهای اصلی برگزاری مسابقه عکس نمازی هستند.

رئیس ستاد اقامه نماز بیان کرد: از انجایی که نماز باید در جامعه بیش از پیش مطرح شود، ساد اقامه نماز در نظر دارد با همکاری شهرداری یکی از میادین اصلی شهر را میدان نماز، نامگذاری کند.

فروزان نژاد با اشاره به اینکه در نمایشگاه کتاب که یکم بهمن ماه در بندرعباس برگزارمی شود ستاد اقامه نماز دوغرفه دارد، خاطرنشان کرد: هر شخص می تواند در یک یا چند بخش از مسابقه شرکت کند و به سه عکس برتر که بیشترین بازدید را داشته باشند؛ جوایز ارزشمندی اهدا خواهد شد.

 انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما