شناسهٔ خبر: 23598515 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

قیمت سکه باز هم ۱.۵میلیون تومان شد+جدول

R1012123/P1012123/S7,77,79/CT1

سکه تمام‌بهار آزادی هم‌اکنون با قیمت یک‌میلیون و ۵۰۰هزار تومان در بازار سبزه‌میدان فروخته می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، گرانی قیمت دلار در بازار ارز که صبح دیروز وارد فاز جدیدی شده است موجب افزایش قیمت در بازار طلا و سکه هم شد،‌ تا جایی که بار دیگر سکه تمام‌بهار آزادی در بازار سبزه‌میدان طی روزهای گذشته رکورد یک‌میلیون و 500هزار تومان را زد.

هم‌اکنون نرخ فروش سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید در بازار سبزه‌میدان یک‌میلیون و 500 هزار تومان، سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم یک‌میلیون و 453 هزار تومان، نیم‌سکه بهار آزادی ٧٢5هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ٤16هزار تومان و سکه یک‌گرمی 281هزار تومان اعلام شده است.

همچنین هر گرم طلای 18عیار نیز در بازار از 140هزار تومان عبور کرد؛ ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ١٣34.1 دلار قیمت‌گذاری شده و مورد معامله قرار می‌گیرد.

گفتنی است، نرخ دلار از صبح دیروز وارد مدار گرانی مجدد شد تا جایی که دلار مقابل پاساژ افشار رکورد 4450 تومان را هم زد. صراف‌های خیابان فردوسی علت مشخصی را برای گرانی دلار پیدا نمی‌کنند و می‌گویند بانک مرکزی صبح قیمت پایه ارزی را که به صرافی‌ها فروخت گران کرد. شاید علت اصلی گرانی امروز دلار در بازار، افزایش قیمت ارز از سوی بانک مرکزی و کمبود عرضه باشد.

در ادامه جدول تغییرات قیمت سکه و ارز را مشاهده می کنید؛

البته از لینک  قیمت دلار | قیمت ارز | قیمت سکه | قیمت طلا می‌توانید در جریان تغییرات لحظه‌ای قیمت‌ها در این بازارها باشید.

انتهای پیام/*

نظر شما