شناسهٔ خبر: 23598487 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

دشمنان همواره برای ایجاد تفرقه در جامعه تلاش می‌کنند

R41348/P1486/S6,56/CT11

شهردار بیرجند گفت: دشمنان انقلاب اسلامی این عزت و آقایی نظام جمهوری اسلامی را برمی تابند و همه روزه با ایجاد فتنه‌ها سعی در تفرقه اندازی در بین مردم دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمدعلی جاوید ظهر امروز در مراسم تجلیل از موکب امام علی (ع) شهرداری بیرجند اظهار داشت: در حال حاضر یک هزار و 300 نفر در شهرداری و سازمان‌های وابسته نیروی ارزشی وجود دارد.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی این عزت و آقایی نظام جمهوری اسلامی را برمی تابند و همه روزه با ایجاد فتنه‌ها سعی در تفرقه اندازی در بین مردم دارند.

شهردار بیرجند بیان کرد: درست است مشکلات بر مردم سنگینی می کند اما برخی این مشکلات را بهانه ای برای تفرقه قرار می دهند که قرار است عزمی جدید در شهرداری و سازمان‌های وابسته به وجود آید و بتوانیم در قالب کارگروه‌های مختلف بخشی از مشکلات مردم را حل کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی نیز در این مراسم تصریح کرد: یکی از معروف‌های مهم در این موقعیت از جمهوری اسلامی بحث اربعین است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوفرستی با بیان اینکه سال گذشته بیش از 27 میلیون نفر در همایش اربعین شرکت کردند خاطرنشان کرد: همایش اربعین حسینی امروز به صورت موج عظیم رزمایش بزرگ حق خواهانه در جریان اربعین به نمایش گذاشته می شود.

وی با بیان اینکه حرکت بزرگ  خراسان جنوبی در ایام اربعین در کاظمین یک حرکت جوششی و مردمی است یادآور شد: هیچ‌چیزی مانند ایمان و تقوا نمی تواند یک حرکت واقعی را رقم بزند و در قرآن کریم به این امر اشاره زیادی شده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروزه باید عده ای جامعه را به خیر دعوت، به معروفیت امر و از منکرات نهی کنند اظهار داشت: همچنین دولت نسبت به مردم و مردم نسبت به دولت تکلیف دارند و دولت باید زمینه ها را فراهم کند.

نوفرستی با بیان اینکه نماز بالاترین مرتبه ارتباط با خداست افزود: هرچه پیوند با خدا بیشتر شود منکرات کاهش پیدا می کنند بنابراین باید مراقب اعمال خود باشیم و نسبت به افراد زیرمجموعه خود مراقبت کنیم تا جامعه از آسیب های اجتماعی مصون بماند.

انتهای پیام/

نظر شما