شناسهٔ خبر: 23598297 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

روابط عمومی تنها مرجع اعلام مواضع و دیدگاه های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در سپاه: روابط عمومی تنها مرجع اعلام مواضع و دیدگاه های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی در گردهمایی سراسری مسئولین روابط عمومی سپاه گفت: کادرسازی و پیش بینی برنامه های تبلیغی و رسانه ای جهت اقناع افکار عمومی و منزلت افزایی سپاه به صورت مستمر لازم و ضروری است و روابط عمومی تنها مرجع رسمی اعلام مواضع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
علی سعیدی به نقش و اهمیت روابط عمومی و ارتقاء منزلت اجتماعی پرداخت و گفت : سپاه و کارکنان توانمند آن باید ضمن تقویت بنیه معنوی نسبت به ارتقای ظرفیت های امنیتی، دفاعی و سازندگی اقدام
کند.
وی ادامه داد: سپاه مجموعه ای است که هم از درون و هم از برون آسیب ناپذیر است و وظیفه روابط عمومی نمایش دادن این اقتدار در سطح جامعه و در نهایت افزایش منزلت نظامی سپاه است.
نماینده ولی فقیه در سپاه از عوامل الهی، توحیدی و ولایت مداری در مواضع شفاف به عنوان عوامل منزلت افزایی نام برد و افزود : مهم ترین و سرآمدترین نهادی که در همه اصول و مواضع انقلاب پیشتاز
بوده ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و سپاه ضمن خدامحور بودن باید در گفتمان و عمل پیرو ولایت باشد که اگر چنین باشد در جامعه محبوب ملت می شود و منزلت پیدا می کند.
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی تصریح کرد : متأسفانه مشکل بسیاری از خواص و احزاب و افراد ؛ ملاحظه کاری، محافظه کاری و ابهام در تطبیق مواضع و دیدگاههای خود با مقام معظم رهبری است که اگر سپاه نیز گرفتار ملاحظه کاری شود ، عقب می ماند.
نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به خدمات سازندگی، محرومیت زدایی و مردم یاری در سطح کشور و اهمیت اطلاع رسانی تأثیرگذار گفت : هر سال بیش از 600 میلیارد ریال طرح محرومیت زدایی با تلاش قرارگاه های سازندگی و محرومیت زدایی سپاه انجام می شود که باید افکار عمومی هم در این خصوص آگاه و اقناع شود.
وی با اشاره به افزایش منزلت ادامه داد: پاسخگویی به شبهات در سطح گسترده با استفاده از نویسندگان و پاسداران اهل قلم و همچنین تدوین مواضع انقلابی و شفاف از مهم ترین عوامل منزلت است.

نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: اعلام مواضع سپاه بر عهده روابط عمومی سپاه است و هر سخن و گفتار فرمانده یا مسئول الزاما ً موضع سپاه نیست.



وی با اشاره به اهمیت کادرسازی در سپاه، پیش بینی برنامه های تبلیغی، رسانه ای به صورت مستمر را لازم و ضروری خواند و گفت: تبلیغات ارزشی باید افکار عمومی را اقناع و دشمنان را مأیوس کند.
 

نظر شما