شناسهٔ خبر: 23598033 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عاشورزاده و صفری نمایندگان تکواندوی ایران در هفته چهارم گرنداسلم چین

تهران - ایرنا - «فرزان عاشورزاده» و «ابرهیم صفری» نمایندگان تکواندوی ایران در هفته چهارم گرند اسلم چین هستند که روز شنبه به مصاف حریفان می روند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، نخستین دوره مسابقات «گرند اسلم» تکواندو با حضور بهترین‌های تکواندو جهان در دو گروه زنان و مردان و در اوزان المپیکی به میزبانی شهر «ووشی» چین برگزار می شود.
این رقابت‌ها به صورت هفته ای در حال برگزاری است و هفته چهارم روز شنبه (30 دی‌ماه) در اوزان 58 کیلوگرم مردان و 57 کیلوگرم زنان پیگیری خواهد شد.
«فرزان عاشورزاده» و «ابراهیم صفری» در وزن 58 کیلوگرم به عنوان آخرین نمایندگان کشورمان در بخش انفرادی رو در روی حریفانشان قرار می‌گیرند.
بر اساس قرعه‌کشی انجام شده، فرزان عاشورزاده در نخستین گام به مصاف «روی دانگ وو» نماینده چین می‌روند و در ادامه باید به مصاف «کارلوس ناوارو» مکزیکی برود.
در همین وزن و در طرف دیگر جدول «ابراهیم صفری» دیگر نماینده کشورمان در مبارزه نخست «جک وولی» تکواندوکار با تجربه ایرلندی را پیش رو دارد.
صفری در صورت برتری، رو در روی «تای هون کیم» از کره جنوبی قرار می‌گیرد که پیش از این برنز بازی‌های المپیک 2016 و سه طلای قهرمانی جهان را در کارنامه دارد.
«مهدی بی باک» به عنوان سرمربی، هدایت این دو تکواندوکار را برعهده خواهد داشت.
در سه هفته گذشته این مسابقات، تنها «سجاد مردانی» موفق به کسب مدال برنز شده است.
در پایان هفته چهارم، رقابت های تیمی برگزار خواهد شد.
ورزشی**3783**1584
خبرنگار: امیر میرزاییان*انتشار:مولوی

انتهای پیام /*

نظر شما