شناسهٔ خبر: 23597937 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

استاندار بوشهر: آینده‌نگری و دوراندیشی آیت الله هاشمی برای توسعه کشور بارز بود

R41363/P1336/S6,53/CT11

استاندار بوشهربا عنوان اینکه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یکی از ظرفیت‌های خوب و توانمند انقلاب بودگفت: آینده نگری و دوراندیشی مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برای توسعه کشور بارز بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالکریم گراوند ظهر امروز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی  با تسلیت درگذشت شماری از هموطنان در حادثه نفتکش سانچی و نخستین سالگرد ارتحال آیت الله رفسنجانی اظهار داشت: حضور پرشور مردم در مراسم سالگرد ارتحال آیت الله هاشمی نشان از علاقه مردم به این شخصیت انقلابی است.

وی با اشاره به سخنی از امام خمینی (ره) که فرمود: بدخواهان نظام بدانند هاشمی زنده است چون نهضت زنده است، خاطر نشان کرد: علاقه امام(ره) به آیت الله هاشمی به گونه‌ای بود که برای سلامتی آیت الله هاشمی نذر کردند و این نهایت علاقه به مرحوم آیت الله هاشمی بود.

استاندار بوشهر با اشاره به پیوند ناگسستنی امام، انقلاب و آیت الله هاشمی، اظهار داشت:  آیت الله هاشمی نقش برجسته‌ای در نهضت انقلاب داشته است و امروز همه ما یاد و خاطره یار امام(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی را گرامی می‌داریم.

گراوند گفت: آیت الله هاشمی پرورش یافته در حوزه بوده و در مدیریت هم توانمندی ویژه‌ای داشت به طوری که در زمان فرماندهی جنگ هشت ساله هم به فکر توسعه کشور بود.

وی  با بیان اینکه آینده نگری و دوراندیشی آیت‌الله هاشمی برای توسعه کشور بارز بود افزود: در دوران جنگ تحمیلی بود که مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی  موضوع ایجاد دانشگاه آزاد و ساخت مترو در تهران را دنبال می‌کرد.

انتهای پیام/

نظر شما