شناسهٔ خبر: 23597915 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار آذربایجان شرقی از خانواده مرحوم اتحاد از جان‌باختگان نفت‌کش سانچی دلجویی کرد

نمایندگی آذربایجان شرقی

استاندار آذربایجان شرقی به همراه دستیار ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در منزل مرحوم 'بهرام اتحاد' از جان‌باختگان سانحه کشتی نفتی سانچی، از خانواده وی دلجویی و برای بازماندگان آرزوی صبر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، «مجید خدابخش» در دیدار با همسر، برادر و فرزند هشت ساله مرحوم «بهرام اتحاد»، ضمن عرض تسلیت به بازماندگان حادثه دلخراش نفت‌کش سانچی، اظهار کرد: شهیدان این حادثه، متعلق به کل ملت ایران هستند و امروز تمام مردم کشور داغدار این عزیزان است.

وی با تأکید بر پیگیری حق و حقوق خانواده‌های جان‌باختگان این حادثه، گفت: وظیفه همه ما قدرشناسی از خانواده این قهرمانان فداکار در راه میهن است و حفظ نام و یاد این عزیزان فداکار بر همه واجب است.

«محمدامین سازگارنژاد»، دستیار ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این دیدار پیام تسلیت دولت و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را به خانواده مرحوم آن مرحوم ابلاغ کرد و با آرزوی صبر برای بازماندگان، گفت: دولت تمام تلاش خود را برای یافتن پیکر این عزیزان به کار می‌گیرد.

همچنین مسئول دفتر نماینده‎ی ولی فقیه در آذربایجان شرقی نیز با حضور در منزل مرحوم «بهرام اتحاد» با خانواده‎ی معزا ابراز همدردی کرد.

بهرام اتحاد، افسر و مهندس برق 56 ساله کشتی سانچی به همراه 31 سرنشین دیگر این نفت‌کش، در حادثه برخورد با یک کشتی باری در سواحل چین و انفجار و آتش‌سوزی، جان خود را از دست داد.

انتهای پیام

نظر شما