شناسهٔ خبر: 23597831 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

اعلام برنامه‌های ایام دهه فجر مؤسسه یاسین استان گلستان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: برنامه‌های متنوع قرآنی طی ایام دهه فجر در مؤسسه یاسین استان گلستان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، طی ایام دهه فجر، مؤسسه یاسین(یاسین جوان) استان گلستان، برنامه‌های متنوع قرآنی و محافلی را با حضور قاریان استانی برگزار می‌کند.
این برنامه‌ها با عنوان «تولد یک انقلاب» جشن پیروزی انقلاب طی 21 بهمن‌ماه، «در محضر لاله‌های آسمانی»، 14 بهمن‌ماه به منظور تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان و حضور در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه از جمله این فعالیت‌های در نظر گرفته شده است.
از دیگر برنامه‌های فرهنگی و هفتگی این مراسم می‌توان به «طعم شیرین بندگی»، جلسات هفتگی تلاوت وتفسیر قرآن، یکشنبه‌ها و همچنین اجرای طرح «هدیه مهربانی» با رویکرد اهدای اسباب بازی‌های مازاد در خانه‌ها به خردسالان، نوجوانان و جوانان مناطق فقیرنشین گرگان اشاره کرد.
در کنار این برنامه‌ها نیز مراسمی با عنوان «دنیای من و مادربزرگ» دورهمی با حضور مادربزرگ‌ها و نوه‌ها و بیان خاطراتی از ایام پیروزی انقلاب اسلامی در مؤسسه همراه با دیگر برنامه‌های مفرح و شاد، همراه با طنز و موسیفی انجام می‌شود.
لازم بذکر است، گردهمایی یاران دیرین یاسین، ویژه نشست قرآن‌اموزان و اعضای پیشین مؤسسه از حدود سال‌های 75-79 تا کنون به صورت فصلی و به منظور بهره‌مندی از مشورت و نظرات آنها برای ارتقای فعالیت‌های مؤسسه و ارائه گزارش فصل پاییز 96 مؤسسه به صورت پاورپوینت و بهره‌مندی از تجربیات به صورت فصلی انجام می‌شود که نشست فصل زمستان، چهارشنبه، 20 دی‌ماه برپا شد که جلسه فصل بهار نیز پس از ایام تعطیل نورور انجام می‌شود.

نظر شما