شناسهٔ خبر: 23597720 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

اتحادیه قرآنی خراسان شمالی در دومین جلسه کمیته قرآنی دهه فجر حضور یافت

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: دومین جلسه کمیته قرآنی دهه فجر خراسان شمالی امروز، 26 دی‌ماه با حضور اتحادیه تشکل‌های قرآنی استان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، دومین جلسه کمیته قرآنی دهه فجر استان خراسان شمالی صبح امروز، 26 دی‌ماه با حضور اعضا ستاد برگزاری در دفتر معاونت فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.
پس از تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید، بابایی‌مقدم، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان با توجه به برنامه روز‌شمار این ایام مطالبی را جهت هرچه با‌شکوه‌تر برگزار کردن برنامه‌های استانی ارائه کرد.
وی ضمن اعلام برنامه‌های محافل قرآنی که با حضور قاریان و حافظان برجسته استانی در این ایام در سطح شهرستان‌های استان برگزار می‌شود، گفت: با توجه به شروع این دوره که از روز پنچشنبه، 12 بهمن است، حضور پرشور قرآنیان در مراسم گلباران تمثال امام خمینی‌(ره) و حضور در مراسم غباررویی مزار شهدا و دیدار با خانواده‌های معزز شهدا به‌ویژه شهدای مدافع حرم را از اهم برنامه‌های این روز بیان کرد.
بابائی‌مقدم بیان کرد: در روز جمعه، 13 بهمن‌ماه که امسال روز قرآن نام‌گذاری شده است، رؤسای کمیته‌های قرآنی استان‌های سراسر کشور، که مدیران کل تبلیغات اسلامی استان‌ها هستند با استفاده از تریبون نماز جمعه به بیان مهمترین دستاوردهای نظام به‌ویژه در حوزه قرآن، جهت اطلاع عموم مردم خواهند پرداخت.
در ادامه جلسه مقررشد تمام اعضای ستاد نیز برنامه‌هایشان را طبق برنامه روز‌شمار که از مرکز ارسال شده، با ذکر زمان و مکان برگزاری تنظیم و در اسرع وقت به کمیته ستاد دهه فجر استان تحویل دهند.
گفتنی است، در خاتمه با ذکر صلواتی جهت شادی روح جان‌باختگان حادثه انفجار نفتکش سانچی، به‌ویژه مهندس فریدمحبی از استان خراسان شمالی جلسه به پایان رسید.

دومین جلسه کمیته قرآنی دهه فجر در خراسان شمالی برگزار شد

نظر شما