شناسهٔ خبر: 23597316 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

وضعیت ستاره‌های فوتبال 5 ماه مانده به جام جهانی

منبع: ایسنا

ستاره‌های تیم‌های ملی حاضر در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در ۱۴۹ روز مانده به این رقابت‌ها در شرایط متفاوتی قرار دارند.

صاحب‌خبر -

به‌ گزارش ‌مشرق، ۱۴۹ روز به جام جهانی روسیه باقی‌ مانده است. شرایط ستاره‌های تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها مشابه نیست. برخی از آنها باید بهتر شوند و بعضی از آنها در حال‌ سپری کردن بهترین دوران خود هستند در ادامه‌ به وضعیت این ستاره‌ها اشاره می‌شود.

 

کریستیانو رونالدو (پرتغال)

مهاجم پرتغالی، یکی از بدترین دوران‌های خود را در رئال مادرید تجربه می‌کند. او تنها در لالیگا چهار گل به ثمر رسانده است. شرایط مهاجم پرتغالی در لیگ قهرمانان اروپا بهتر است اما با این حال در بهترین دوران خود به سر نمی‌برد. او در تیم‌ ‌ملی بدون هیچ بحثی رهبر تیمش است.

لیونل مسی (آرژانتین)

مهاجم بارسلونا با ۱۷ گل برترین گلزن لالیگا است و در سطح بالایی بازی می‌کند. او همچنان به نظر برخی، بزرگترین بازیکن جهان است. بارسلونا به لطف درخشش مهاجم آرژانتینی صدرنشین بلامنازع لالیگا است. مسی آلبی سلسته را نیز رهبری خواهد کرد و روسیه با آغوش باز پذیرای بهترین بازیکن جهان است.

هری کین (انگلیس)

مهاجم تاتنهام در این فصل لیگ برتر انگلیس فوق‌العاده‌ عمل کرده و ۲۰ گل به ثمر رسانده است. بدون شک او یکی از تاثیرگذارترین مهاجم‌های اروپا است. تیم‌های بزرگ جهان به دنبال امضای قرارداد با کین هستند. او به عنوان ستاره جام جهانی خواهد رسید.

خامس رودریگس (کلمبیا)

هافبک کلمبیایی از زمان جدایی‌اش از رئال مادرید شرایطش بهتر شده است. او با حضور یوپ هاینکس در بایرن مونیخ وضعیت بهتری پیدا کرد و در دیدار برابر لورکوزن با گلزنی و پاس گل درخشید. کلمبیا به بالاترین سطح او نیاز دارد و به نظر می‌رسد تا جام جهانی این اتفاق بیفتد.

لوییس سوارس (اروگوئه)

مهاجم بارسلونا شروع خوبی نداشت اما اکنون به دوران گلزنی‌اش برگشته است. او تاکنون در لالیگا ۱۳ گل به ثمر رسانده است. سوارس مانند همیشه جنگنده بازی می‌کند و در روسیه دوباره ارزش خود را نشان خواهد داد.

آنتوان گریزمان (فرانسه)

مهاجم اتلتیکومادرید از لحاظ عملکرد فردی افت کرده است و از او انتقاد می‌شود. برخی از هواداران جدایی او را بهتر می‌دانند. گریزمان باید ستاره‌ فرانسه در جام جهانی باشد، همان طور که در یورو ۲۰۱۶ بود اما او نسبت به دو سال پیش نزول کرده است.

نیمار (برزیل)

مهاجم برزیلی تابستان گذشته ریسک و بارسلونا را به مقصد پاری ‌سن‌ ژرمن ترک کرد. با این حال باز هم شرایط برای او خوب است. او در لیگ یک فرانسه ۱۱ گل به ثمر رساند و در لیگ قهرمانان اروپا شش بار گلزنی کرد. او جزو خط حمله خطرناک پاری ‌سن‌ ژرمن با حضور ادینسون کاوانی و کیلیان ام‌باپه است. در تیم‌ ‌ملی نیز شرایط این‌چنین است و فیلیپ کوتینیو و گابریل ژسوس او را همراهی خواهند کرد.

تونی کروس (آلمان)

مهاجم رئال مادرید با وجود اظهار نظر جنجالی‌اش پس از شکست برابر ویارئال که اعلام کرد رئال مادرید برای کسب سهمیه در لالیگا تلاش خواهد کرد مانند لوکا مودریچ نسبت به فصل‌های گذشته خیلی افت کرده است. آلمان به یک کروس کاملا آماده نیاز دارد.

چیچاریتو (مکزیک)

او در وستهام بازی نمی‌کند و باشگاه لندنی می‌خواهد او را بفروشد. حضور مویس در تیم انگلیسی باعث شد او کاملا حضور در ترکیب اصلی را از دست بدهد. خاویر ارناندس هم به بازی کردن نیاز دارد. مشخص نیست اگر این روند ادامه‌ داشته باشد در جام جهانی در ترکیب اصلی مکزیک خواهد بود یا نه.

ادن هازارد (بلژیک)

هافبک چلسی در حال سپری کردن یکی از بهترین دوران‌های ورزشی‌اش است و در چلسی عملکردش قابل توجه است. حتی با وجود این که آبی‌های لندن فاصله زیادی با منچسترسیتی صدرنشین دارند. رئال مادرید علاقمند به جذب این بازیکن است. او بدون شک ستاره بلژیک در جام جهانی خواهد بود.

نظر شما