شناسهٔ خبر: 23597186 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاري جلسه ی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بهشت زهرا(س)

حجت الاسلام والمسلمین محمودی: شهرداری تهران و بهشت زهرا(س) پشتیبانی مناسبی از جشن های دهه فجر دارند

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاري صداوسيما ، حجت الاسلام والمسلمین محسن محمودی گفت: باید بگوییم که اهمیت ۱۲ بهمن بر کسی پوشیده نیست چرا که ورود امام یک رخداد مهم تاریخی بود که از ابعاد مختلف قابل تحلیل است و اینکه خداوند امام را به ما ارزانی کرد و در آن مقطع حساس تاریخی امام راحل را سالم به ما بازگرداند و انقلاب به پیروزی رسید از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
به گزارش روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(س) حجت الاسلام والمسلمین محمودی، در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای برگزاری مراسم گلباران جایگاه جلوس حضرت امام(ره) در ۱۲ بهمن در سازمان بهشت زهرا(س)  که با حضور سعید خال، مدیر عامل سازمان بهشت زهرا و شهردار حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: این جلسه در آستانه دهه فجر و جمع بندی های لازم جهت این رویداد تاریخی و مهم و همکاری سازنده و همیشگی بهشت زهرا(س) در این خصوص اهمیت دارد.
وی با اشاره به اینکه وظیفه ما است که این روز و این واقعه تاریخی باید برای جوانان گرامی بداریم بیان داشت: لازم است که جوانان بدانند ورود امام یعنی آمدن حضرت موسی برای به زیر کشیدن فرعون و این اتفاق بزرگ افتاد تا بت طاغوت شکسته و نظام اسلامی برپا شود.شهرداری تهران و سازمان بهشت زهرا(س) همواره پشتیبانی مناسبی از جشن های دهه فجر دارند.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در ادامه گفت: ما اکنون وظیفه سنگینی بر دوشمان گذاشته شده است چرا که این منصب ها و جایگاه ها و میزها بر روی خون شهدا بنا شده است و برای هر میز ریاستی تاثیرگذار ۸۰ خون شهید داده شده است و با توجه به این موضوع مهم است که اکنون پیام اسلام را به دنیا برسانیم.
وی بیان داشت: ۱۲ بهمن فرصتی برای پیام رسانی به نسل حاضر  و ادامه حرکت انقلاب است و پیام انقلاب اکنون مرزها را درنوردیده است و این انقلاب در هیچ کجای جهان ناشناخته نیست و باید قدردان نظام اسلامی باشیم.
محمودی با بیان اینکه کار دشمن  دشمنی است افزود: همانطور که می دانید در اغتشاشات اخیر دشمن به دنبال این بود که اغتشاشات را از اواخر دی آغاز کند و در دهه فجر ادامه بدهد و نقطه اوج نا آرامی ها را به ۱۲ بهمن برساند و دهه فجر را تحت تاثیر قرار دهد اما به برکت هوشیاری مردم و صلابت رهبری و نظام اسلامی این فتنه با بن بست مواجه شد اما بدانید که دشمن بیکار نمی نشیند و اتاق های فکر آنها دائما مشغول برنامه ریزی و فتنه هستند.
وی اظهار داشت: مراسم انقلاب باید با هوشیاری و تاثیرگذاری انجام شود و حضور پر شور و با شکوه همه اقشار از اهمیت ویژه ای برخوردار است و انشااله طبق برنامه ریزی همه مسئولان پای کار بایستند و این مراسم باشکوه هر چه تمام تر انجام شود چرا که این حضور ها و راهپیمایی ها پاسخ محکمی برای استکبار است که بدانند امام همیشه در قلب ها هستند و این مردم از دین و ارزش ها و ولایت فاصله نمی گیرند.
در ابتدای این دیدار سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام راحل در خصوص اهمیت برگزاری باشکوه جشن های پیروزی انقلاب گفت : از چهار جشن ملی پیروزی انقلاب اسلامی،  سه جشن ملی در بهشت زهرا(س) و با محوریت گلزار شهدا و حرم مطهر امام راحل انجام می شود و بهشت زهرا(س) بعنوان اولین پایگاه فرهنگی و فرماندهی انقلاب در جوار قبور مطهر شهدا همواره میزبان جشن های پیروزی انقلاب اسلامی بوده است . 
شهردار حرم مطهر امام خمینی (ره) در ادامه افزود : بهشت زهرا(س) در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با تمام توان و استعداد کامل آمادگی لازم را  برای اجرای باشکوه جشن ها و مراسمات دهه مبارک فجر دارد.
 وی از همه ی دستگاه های مسئول در این زمینه خواست تا با اهتمام ویژه به این مراسم بر اساس دستور جلسه ی مشخص که ارسال می گردد، به موقع اقدام کنند.

برگزاري جلسه ی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بهشت زهرا(س)
برگزاري جلسه ی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بهشت زهرا(س)
برگزاري جلسه ی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بهشت زهرا(س)
برگزاري جلسه ی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بهشت زهرا(س)
برگزاري جلسه ی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بهشت زهرا(س)
برگزاري جلسه ی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بهشت زهرا(س)

نظر شما