شناسهٔ خبر: 23595314 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

45 کشته و زخمي در آمريکا در 24 ساعت گذشته

در 49 مورد تيراندازي گزارش شده در 24 ساعت گذشته در ايالت هاي مختلف آمريکا دست کم 12 نفر کشته و 33 نفر زخمي شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل مرکز ثبت آمار خشونت هاي مسلحانه در آمريکا، در يکي از تيراندازي هاي گزارش شده در شهر هوستون در ايالت تگزاس سه نفر زخمي شدند. پليس هوستون مي گويد سه نوجوان در تيراندازي فردي مسلح ازداخل يک خودرو در جنوب شرقي اين شهر زخمي شدند. تيراندازي نزديک يک پمپ بنزين رخ داده است و تحقيقات درباره آن آغاز شده است. هنوز هيچ کس در ارتباط با اين حادثه بازداشت نشده است. در يک مورد تيراندازي در شهر «مک هنري» در ايالت ايلينوي نيز دو نفر زخمي شدند. پليس مي گويد اختلافات خانوادگي منجر به درگيري و تيراندازي شده است. در حادثه ديگري در شهر گارلند در ايالت تگزاس يک نفر کشته شد و دو نفر ديگر زخمي شدند. پليس گارلند مي گويد تيراندازي در خانه اي در اين شهر رخ داده و اختلافات خانوادگي منجر به درگيري و تيراندازي شده است. در اين حادثه يک جوان بيست و دو ساله کشته شد و دو نوجوان پانزده و سيزده ساله زخمي شدند. جزئيات حادثه هنوز مشخص نيست. يک مورد تيراندازي در شهر کلولند در ايالت اوهايو نيز به کشته شدن يک زن و مرد منتهي شد. گلوله شليک شده به دو قرباني به سرشان اصابت کرده است و پليس درحال گفتگو با شاهدان براي شناسايي مظنون يا مظنونان احتمالي اين حادثه است. در تيراندازي در شهر «فورت ورث» در ايالت تگزاس نيز دو نفر زخمي شدند. اين حادثه در نتيجه تيراندازي سرنشينان دو خودرو در خيابان رخ داد و پليس مي گويد علت آن اختلافات خانوادگي بوده است. تيراندازي در شهر «وست مونرو» در ايالت لوئيزيانا نيز يک کشته و دو زخمي برجاي گذاشت. اداره پليس غرب مونرو اعلام کرد يک مادر و دختر از جمله قربانيان اين حادثه هستند. گزارش هاي اوليه نشان مي دهد ضارب پس از تيراندازي خودکشي کرده است. شاهدان مي گويند تيراندازي بعد از مشاجره شديد در اين خانه رخ داده است.
چهارده مورد از تيراندازي ها در اين مدت کشته يا زخمي نداشته است.
به گزارش مرکز ثبت خشونت هاي مسلحانه در آمريکا، صد و شش مورد تيراندازي در بيست و چهار ساعت يکشنبه تا دوشنبه در شهرها و ايالت هاي مختلف آمريکا گزارش شده است که در نتيجه آنها بيست و چهار نفر کشته و نود و يک نفر زخمي شدند. بيست و چهار مورد از تيراندازي ها در اين مدت کشته يا زخمي نداشته است.
بر اين اساس، طي چهل و هشت ساعت گذشته، صد و پنجاه و پنج مورد تيراندازي گزارش شده است که در نتيجه آنها سي و شش نفر کشته و صد و بيست و چهار نفر زخمي شدند.
با توجه به اينکه گزارش هاي تيراندازي ها در شهرها و ايالت هاي مختلف آمريکا معمولا چهل و هشت ساعت پس از وقوع کامل مي شود، آمار تيراندازي هاي بيست و چهار ساعت دوشنبه تا سه شنبه (شبانه روز گذشته) نيز روز چهارشنبه نهايي مي شود.

نظر شما