شناسهٔ خبر: 23593727 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نخستین رویداد استارتاپی پسماند و محیط‌ زیست برگزار می‌شود

تهران- ایرنا- نخستین رویداد استارتاپی پسماند و محیط ‌زیست با شعار «آیندت رو دور نریز» با حمایت پارک فناوری پردیس معاونت علمی ریاست جمهوری، 4 تا 6 بهمن ماه سال جاری در کرج برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز سه شنبه گروه علمی ایرنا از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نخستین رویداد استارتاپی کشور در حوزه پسماند با حمایت پارک فناوری پردیس معاونت علمی پایه‌گذار برگزاری این رویداد ملی به‌صورت سالیانه در استان البرز است.
در این رویداد 96 نفر در قالب 12 گروه 8 نفره از شاغلین و علاقه‌مندان، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های محیط‌ زیست، گرافیک، مهندسی کامپیوتر (نرم‌افزار و فناوری اطلاعات)، مدیریت و بازاریابی، تبلیغات و فروش، کسب‌وکار شرکت خواهند کرد.
نخستین رویداد استارت آپی پسماند و محیط‌زیست به بررسی جدیدترین فناوری‌ها و روش‌های تجاری‌سازی در عرصه پسماند و محیط ‌زیست در بین جوانان کشور می‌پردازد.
این رویداد می‌تواند فعالان و علاقه‌مندان جهت ایجاد برنامه‌های مؤثر و کارآمد در زمینه‌های مختلف فناوری و کارآفرینی را تشویق کند. همچنین بستری مناسب جهت همکاری بین کارآفرینان و مراکز علمی و پژوهشی است.
نخستین رویداد استارتاپی کشور در حوزه پسماند نمودن بسترهای مناسب همکاری میان متخصصین و کارشناسان با متولیان استان در حوزه شرکت‌های دانش‌بنیان، فناوری، کارآفرینی فراهم می‌کند.
استارتاپ ویکند یک رویداد آموزشی-تجربی در سراسر دنیاست که در 3 روز متوالی برگزار می‌شود. در این برنامه شرکت‌کنندگان پرانگیزه‌ای شامل برنامه‌نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارتاپ، بازاریاب‌های حرفه‌ای و طراحان گرافیک گرد هم می‌آیند تا در طی 54 ساعت ایده‌هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده‌ای را اجرا کند.
در این برنامه جهانی تابه‌حال بیش از 290 هزار نفر در بیش از 470 شهر شرکت کرده‌اند. در استارتاپ ویکند ایده‌های زیادی مطرح می‌شوند اما آنچه در این برنامه اهمیت دارد فقط اجرا است.
نخستین رویداد استارتاپ پسماند و محیط‌زیست 4 تا 6 بهمن 1396 در کرج، جهان‌شهر، بلوار ماهان، روبروی استانداری، باشگاه میلاد شهرداری برگزار می‌شود.
علمی**1023**1440
تنظیم:ابوالقاسم تیموری** انتشار: گلشن

انتهای پیام /*

نظر شما